خبر خوش برای استقلال؛ ریکاردو ساپینتو اوکی داد

خبر خوش برای استقلال؛  ریکاردو ساپینتو اوکی داد

در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر، تیم های استقلال و پرسپولیس از ساعت 17:30 در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از این دیدار گفت: یک ماه و 10 روز مانده به تعطیلی لیگ برتر به دلیل جام جهانی، شرایط خوبی داشتیم و سوپرجام را بالای سر بردیم، می خواستیم برنامه ریزی کنیم. در تعطیلات یک کمپ داشتیم اما به دلیل شرایط مالی نتوانستیم.

وی ادامه داد: باید خودمان را تقویت کنیم. در بازی های تدارکاتی مشکل داشتیم، در زمین هم مشکل داشتیم. معمولا بازی های تدارکاتی در آرارات برگزار می شد اما گاهی در زمین چمن مصنوعی تمرین می کردیم. ما باید زمین خوبی داشته باشیم و بازی های دوستانه انجام دهیم. وضعیت مجموعه «سرزمین انقلاب» مناسب نیست. امیدوارم هفته آینده شرایط زمین تمرین ما مناسب باشد. در این مدت با مشکلات زیادی مواجه شدیم. جو خوب نبود و ما خوشحال نبودیم.

ساپینتو درباره مشکلات مالی افزود: برخی مشکلات مالی تا حدودی حل شده است. برای بازیکنان سخت بود که تمرکز خود را حفظ کنند، اما آنها شجاع بودند و در چند هفته گذشته سخت کار کردند. حتی با وجود اینکه آنها کاملاً متمرکز نبودند، کار را انجام دادند. قدم به قدم شرایط در باشگاه بهتر می شود و امیدوارم شرایط برای همه بهتر شود.

سرمربی استقلال درباره اردوی حجازی گفت: دو بار اردوی حجازی را دیدم. امکانات آن هنوز کامل نشده است. فکر می کنم رختکن آماده شود، اما قسمت های دیگر هنوز تمام نشده است. مهم ترین موضوع زمین تمرین است که آن هم آماده است.

دیدگاهتان را بنویسید