ستاره جنجالی استقلال را اوکی به پرسپولیس داد

رشید مظاهری دروازه بان تیم فوتبال استقلال در این فصل شرایط سختی را سپری می کند و فرهاد مجیدی سرمربی آبی ها علیرضا رضایی و سید حسین حسینی را در دروازه به او ترجیح داده است.

این مشکل باعث ناراحتی مشاهری شد و این دروازه بان خواستار جدایی از استقلال شد اما فرهاد مجیدی سرمربی استقلال در نشست خبری پیش از بازی با فولاد خوزستان خبر عصبانیت و عصبانیت رشید مشاهری از این دروازه بان را تکذیب کرد و گفت: نمی بینم. ناراحت. ما سه دروازه بان خوب داریم و تا پایان فصل به دروازه بان ها، هافبک ها و مهاجمانم نیاز دارم. همه خوب تمرین می کنند. آنها باید خوب تمرین کنند. مشکلی نیست آنچه از بیرون می شنوم درست نیست و در داخل تیم من نیست. رشید هم خوب تمرین میکنه و مشکلی نمیبینم!

بلافاصله پس از آن مصاحبه، فرهاد مجیدی شنید که رشید مظاهری با یکی از مربیان استقلال مشکل دارد و 5 درصد جریمه شده است.

فرهاد مجیدی دوست ندارد رشید مظاهری را برای تقویت حریف به پرسپولیس بسپارد. باشگاه استقلال نیز تلویحا به این دروازه بان باتجربه اعلام کرد که به هیچ وجه رضایت نامه خود را برای پرسپولیسی ها نخواهد داد اما …

شایعات اخیر حاکی از پیوستن مجدد پرسپولیسی ها به رشید مظاهری است. البته پرسپولیسی ها نمی خواهند این موضوع علنی شود و می خواهند پنهانی و سیاسی آن را پیگیری کنند.

از طرفی شنیده ها حاکی از آن است که مشخصا رشید مظاهری به پرسپولیس اوکی داده و قرار است در نیم فصل به هر نحو ممکن تیم فعلی خود را ترک کند و قرمزپوش شود.

شنیده ها حاکی از آن است که رشید مظاهری می تواند شخصا قرارداد خود را با استقلال فسخ کند و در نیم فصل به پرسپولیس بپیوندد.

یحیی گل محمدی و داوود فنایی (سرمربی دروازه بانان پرسپولیس) سابقه همکاری با رشید مظاهری در ذوب آهن اصفهان را دارند و این دروازه بان آبی پوش هم خاطرات خوبی از آن روزها دارد.

راستش رشید مظاهری به خاطر اتفاقات اخیر خیلی به پرسپولیس نزدیک است و اگر این دروازه بان باتجربه را در نیم فصل دوم در پرسپولیس دیدید تعجب نکنید!

دیدگاهتان را بنویسید