ایجنت مهاجم استقلالی اوکی را به پرسپولیس داد

ایجنت مهاجم استقلالی اوکی را به پرسپولیس داد

شیرزد تامیروف، مهاجم ازبکستانی پرسپولیس که در نقل و انتقالات زمستانی فصل گذشته به پرسپولیس پیوست، لیگ را با ثبت تنها یک گل به پایان رساند و به همین دلیل هجمه زیادی برای این انتقال وجود دارد.

در حال حاضر هم که پرسپولیس امیدوار است دو مهاجم باکیفیت را برای تقویت خط حمله خود به خدمت بگیرد، حملات به این بازیکن ازبکستانی افزایش یافته و او با پر کردن سهمیه بازیکنان خارجی تحت فشار قرار گرفته است.

با این حال مدیر این بازیکن حالا مدعی است که با جدایی احتمالی مشکلی نخواهند داشت و شیرزد هم از لیگ برتر ایران پیشنهاد دارد: اشکالی ندارد. نه قرارداد 200 هزار دلاری شارزود است و نه برای رفتن مشکلی دارد. ما واقعا این حجم از انتقاد را درک نمی کنیم. او به دنبال تمرکز برای موفقیت در تیم جدیدش است و مطمئناً بالاترین انگیزه را در این راه دارد. آرزوی کادر فنی ادامه همکاری است و شارزود نیز چهار پیشنهاد از تیم های ایرانی دریافت کرده است.

وی در خصوص اینکه آیا جدایی احتمالی تامیروف با دریافت مطالباتی همراه خواهد بود، گفت: خیر، چنین مشکلی وجود نخواهد داشت. این را هم بگویم که زمزمه هایی وجود داشت که ادامه حضور شارزود مانع از انتقال نهایی شیخ دیابته شده و من به عنوان مدیر برنامه های شارزود مانع از آن شدم. باید بگویم اصلا اینطور نیست و بنده کارگزار شیخ دیابته هستم و اگر پرسپولیس و کادرفنی بخواهند مشکلی برای این انتقال وجود ندارد.

دیدگاهتان را بنویسید