پای ایجنت هلندی در ماجرای جدایی ستاره پرسپولیس از ایران باز شد

پای ایجنت هلندی در ماجرای جدایی ستاره پرسپولیس از ایران باز شد

پرسپولیس و هوادارانش در آستانه دربی پایتخت که سفر ناگهانی یورگن لوکادیا به هلند بود، با شوک بزرگی مواجه شدند. هنوز برای مربیان و مسئولان باشگاه پرسپولیس مشخص نیست که چرا این بازیکن می خواهد ناگهانی به سفر برود اما واقعیت این است که دو روز قبل از خروجش از ایران از یحیی گل محمدی از طریق باشگاه درخواست مرخصی کرده است. اگرچه درخواست مرخصی این بازیکن پذیرفته نشد، اما او شبانه برای خروج از ایران به فرودگاه امام خمینی رفت.

نماینده باشگاه پرسپولیس عصر همان روز عازم فرودگاه می شود و ساعت 5 صبح روز پنجشنبه پس از مطرح شدن موضوع عدم پرداخت مالیات به هتل باز می گردد. لوکادیا انتظار داشت مسئولان باشگاه پرسپولیس موضوع جدایی او از ایران را حل کنند اما آنها بدون اجازه یحیی گل محمدی قصد نداشتند این کار را انجام دهند.

یحیی با توجه به اینکه دربی در راه است، اصرار داشت که لوکادیا بعد از این بازی برود اما این بازیکن از ساعت 9 صبح یکشنبه تا صبح دوشنبه در بازار ماند تا پرسپولیس مشکل جدایی او را حل کند. مسئولان باشگاه پرسپولیس قبل از انجام این کار (حل مشکل خروج یورگن) از یحیی گل محمدی اجازه می‌خواهند و او می‌گوید وقتی لوکادیا اصرار دارد تا این حد برود، اگر بخواهیم او را به زور بازداشت کنیم، نمی‌تواند در شهرآورد.

به دلیل این مشکل، مدیریت باشگاه پرسپولیس و کادرفنی این باشگاه با اقدامات بعدی مشکل خروج از لوکادیا را حل خواهند کرد. البته نه به این راحتی، اما آنها از لوکادیا و نماینده رسمی اش می خواهند که اگر در مورد مرخصی است، او را یادداشت کنند. ابتدا لوکادیا فرم درخواست مرخصی را می نویسد، آن را امضا می کند و چاپ می کند. باشگاه پرسپولیس این برگه را برای نماینده رسمی خود در هلند ارسال کرده و از او درخواست امضا و اثر انگشت دارد. مشخص نیست این مهاجم هلندی برمی گردد یا نه، اما باشگاه پرسپولیس در این زمینه سخت کار می کند و در صورت عدم بازگشت لوکادیا به فیفا شکایت خواهد کرد.

نه بازیکنان، نه مربیان و نه مسئولان باشگاه پرسپولیس امید زیادی به بازگشت یورگن لوکادیا به ایران ندارند و او را تا حدودی محدود کرده اند. ناامیدی آنها به این دلیل بود که لوکادیا برای رفتن به هلند بهانه های مختلفی می آورد و همین عدم صداقت مربیان او را نیز آزار می داد. حتی در این زمینه یکی از مسئولان باشگاه پرسپولیس گفت: با اضطراری که از زمان رفتن لوکادیا دیده ایم، بعید است که او بخواهد دوباره به ایران بازگردد.او ابتدا بیماری همسرش را مطرح کرد و سپس به فرزندش که هیچ کدام درست نبود. شرایط طوری بود که این بازیکن فقط اصرار کرد که برود و به همین دلیل دو شب در فرودگاه خوابید!

دیدگاهتان را بنویسید