خبر خوش برای گل محمدی؛ دو بازیکن یحیی به پرسپولیس اوکی دادند!

خبر خوش برای گل محمدی؛  دو بازیکن یحیی به پرسپولیس اوکی دادند!

دانیال اسماعیلی فر دفاع راست سپاهان بالاخره پرسپولیسی می شود یا خیر؟ این سوالی است که این روزها مدام هواداران باشگاه سرخ پایتخت و البته کارکنان باشگاه پرسپولیس از خود می پرسند. این بازیکن روز گذشته اعلام کرد که جلسه ای در باشگاه پرسپولیس برای انتقال این بازیکن تشکیل شده است. این خبر در حالی منتشر شد که گفته می شد نه این بازیکن و نه مدیرش اصلا در باشگاه حضور ندارند و درویش که راهی باشگاه شده بود، باشگاه را به مقصد نامعلومی ترک کرد. گفته می شد دیدار با مدیر برنامه های این بازیکن در خارج از ساختمان باشگاه و در مکانی نامعلوم انجام شده است. اما اخبار رسیده از باشگاه حاکی از آن است که باشگاه در حال مذاکره غیرمستقیم با این بازیکن است. اعتراض تعدادی از هواداران پرسپولیس به جدایی رامین رضایان و حضور دانیال اسماعیلی فر باعث شد تا این بازیکن به حضورش در پرسپولیس شک کند. در همین رابطه شنیدیم باشگاه به این بازیکن اطمینان داده که هواداران این تیم پس از حضور در پرسپولیس از او حمایت خواهند کرد.

پیام شهبازا به پرسپولیس
ظاهرا بحث سجاد شهبازاده مهاجم سپاهان شدن پرسپولیس همچنان جدی است. گفته می شود باشگاه پرسپولیس با این بازیکن تماس گرفته و البته تماس تلفنی جدیدی بین گل محمدی و این بازیکن صورت گرفته است. شهبازاده هم به پرسپولیس و هم به یحیی قول داد که بعد از بازگشت از سفر مذاکره کند. شهبازاده که در ابتدای فصل گذشته نیز مورد توجه یحیی قرار داشت و در دقیقه 90 در سپاهان ماندگار شد، ظاهرا این بار دوست ندارد پیراهن قرمز پرسپولیس را بر تن کند.

سروش اوکی داد
سروش رفیعی به هر حال می خواهد در این فصل به پرسپولیس برگردد. با توجه به تغییر نظر یحیی گل محمدی و قرار گرفتن نام سروش در لیست خرید این فصل تیمش، ملی پوشان به باشگاه پرسپولیس اوکی دادند و اعلام کردند مشکلی برای تمدید وجود ندارد. با پرسپولیس قرارداد نبندید! قرار است پس از بازگشت ملی پوشان به ایران، قرارداد این بازیکن با پرسپولیس امضا شود

دیدگاهتان را بنویسید