خبر خوش برای یحیی گل محمدی برای هواداران پرسپولیس

خبر خوش برای یحیی گل محمدی برای هواداران پرسپولیس

یحیی گل محمدی بعد از بازی با آلومینیوم و تساوی خانگی مقابل شاگردان مهدی رحمتی حرف های عجیبی زد و عنوان کرد تا زمانی که در پرسپولیس حضور دارد خبری از جام نیست و اجازه قهرمانی او و تیمش را نمی دهند.

گل محمدی همچنین در یک ادعای قابل قبول گفت که در هفته هفتم و قبل از بازی خارج از خانه مقابل تراکتور قهرمان جام شرفت شده و خواهان جام فلزی نیست. اگرچه یحیی این ادعاها را پس گرفت و اعلام کرد که تحت فشار این اظهارات را مطرح کرده است، اما پس از این صحبت ها و حتی پس از شکست مقابل هواداران در ورزشگاه آزادی با شعار “شرمنده، پرسپولیسی ها را رها کنید” به شدت از تیمش انتقاد شد. با

شاگردان گل محمدی اما در دو دیدار اخیر عملکرد متفاوتی از خود به نمایش گذاشتند و موفق شدند در اصفهان با 4 گل به سپاهان برای صعود به دور بعدی جام حذفی صعود کنند و سپس در لیگ با 3 گل مسجد سلیمان را شکست دهند. پیروز شود و با یک امتیاز به صدر جدول برسد. همانطور که مشخص است یحیی و تیمش حالا خواهان جام فلزی هستند و خود را به عنوان یکی از مدعیان اصلی قهرمانی لیگ و جام حذفی نشان داده اند.

دقیقا همان چیزی که هواداران پرسپولیس از سرمربی محبوبشان انتظار دارند و می خواهند. نکته جالب در مورد دو بازی اخیر پرسپولیس و خروج قرمزهای پایتخت از بحران این است که چند بازیکن از این تیم با دادن اولین پاس گل یا زدن اولین گل به گل محمدی و تیمش کمک کردند تا هفته های تلخی را پشت سر بگذارند. در دیدار مقابل سپاهان و گل دوم پرسپولیس مرتضی پورعلیگنجی اولین پاس گل خود را به ثمر رساند و عیسی آل کثیر اولین گل خود را به ثمر رساند.

این اتفاق روی گل سوم دو بازیکن دیگر پرسپولیس رخ داد. امیری اولین پاس گل خود را داد و سیامک نعمتی پس از قرار گرفتن در آستانه جدایی موفق شد اولین گل خود را برای پرسپولیس به ثمر برساند. در دیدار مقابل نفت مسجد سلیمان نیز این ماجرا برای دو ستاره دیگر قرمزها تکرار شد. مهدی ترابی ستاره تیم ملی پرسپولیس با حرکتی دیدنی و انفرادی موفق شد اولین گل فصل خود را به ثمر برساند و از زیر فشار انتقادات رهایی یابد.

همچنین مهدی عبدی که فصل ناامیدکننده ای را پشت سر گذاشت و موقعیت های بازی بسیار کمی داشت، لحظاتی پس از ورود به زمین موفق شد اولین گل فصل خود را به ثمر برساند تا پیروزی را برای تیمش رقم بزند. عبدی که تحت فشارهای زیادی بوده و حتی شایعه جدایی از پرسپولیس هم شنیده می شد، برای نشان دادن روزهای سختی که قبل از گلزنی به مسجد سلیمان سپری کرده، اشک ریخت.

یحیی و تیم پر ستاره اش اکنون دو بازی سخت را تا پایان سال پیش رو دارند. ابتدا باید در تبریز به مصاف تراکتور بروند و سپس فینال لیگ را در تهران مقابل سپاهان به میدان بروند.

دیدگاهتان را بنویسید