خبر خوش برای استقلالی ها؛ منتظر بمب

خبر خوش برای استقلالی ها؛  منتظر بمب

باشگاه استقلال طبق لیست فرهاد مجیدی برای به خدمت گرفتن آنها به سراغ تعدادی از بازیکنان رفت. مدیران استقلال با وجود جدایی از مجیدی، مذاکرات را متوقف نکرده اند و اگر برخی از آنها لو نرود، به دلیل عدم حضور سرمربی جدید است.

باشگاه استقلال پیش از این با یک مهاجم و هافبک خارجی به توافق رسیده و پس از مشخص شدن وضعیت سرمربیگری آبی ها باید به ایران بیاید و قرارداد او را امضا کند. کاوه رضایی، محمد نادری و سعید صادقی گزینه های ایران برای استقلال هستند. با نادر و رضایی به توافق رسیده و ظاهرا مذاکرات نهایی با صادقی پس از پایان اردوی تیم ملی در دوحه قطر انجام خواهد شد.

علی کریمی هافبک سابق استقلال که فصل گذشته مصدوم شده بود علاقه مند به بازگشت به این تیم است. کارکنان استقلال به دنبال این هستند که بندهایی در قرارداد کریمی لحاظ شود و در صورت تایید نظر این مربی قرارداد را امضا کنند، از جمله بحث مصدومیت او.

عارف گلمی مدافع ملی پوش استقلال که در اردوی تیم ملی قطر به سر می برد، خواهان بازی در خارج از کشور است اما مدیران استقلال در حال صحبت با او برای تمدید قرارداد هستند. شایعاتی مبنی بر جدایی امیرحسین حسین زاده هافبک هجومی استقلال شنیده می شود که صحت ندارد و ملی پوشان فصل آینده برای استقلال بازی خواهند کرد.

رافائل سیلوا مدافع برزیلی استقلال پیشنهاد مالی برای تمدید قرارداد خود را به کارکنان این باشگاه ارائه کرده که طبق پیگیری های انجام شده رقم نسبتا سنگینی است. در حال رایزنی با مدیران استقلال برای امضای قراردادی است که آنها را به گزینه بزرگتری تبدیل کند.

محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی که نیم فصل به خدمت سربازی رفتند به دنبال راهی برای بازگشت به استقلال هستند. مورندمند در صورت دریافت کارت فسخ قرارداد با استقلال قراردادش را تمدید خواهد کرد. اگر یزدانی موفق به قبولی در آزمون دکتری و مرخصی موقت شود به استقلال برمی گردد.

دیدگاهتان را بنویسید