خبر خوش برای ساپینتو از پرسپولیس رسید

خبر خوش برای ساپینتو از پرسپولیس رسید

پس از انتشار خبر لغو احتمالی دیدار استقلال و پرسپولیس در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر، سرمربی استقلال به این موضوع واکنش نشان داد. وی ابراز امیدواری کرد که این اتفاق نیفتد.

در اخبار مربوط به باشگاه استقلال آمده است که ریکاردو ساپینتو پس از اطلاع از لغو احتمالی دربی استقلال و پرسپولیس با ابراز تاسف از مسئولان باشگاهش خواست تا تدابیری اتخاذ کنند تا این دیدار برگزار نشود. در صورت امکان لغو می شود..

با توجه به شرایط خوب استقلال در هفته های اخیر، سرمربی پرتغالی استقلال امیدوار است با ادامه روند صعودی تیم استقلال در بحث تاکتیکی، این تیم بتواند پس از دیدار مقابل ذوب آهن، آلومینیوم اراک، آمادگی کامل داشته باشد. و هوادار در هفته های نهم تا یازدهم به هفته دوازدهم دربی خوش آمدید.

در همین رابطه با سهیل مهدی رئیس کمیته مسابقات سازمان لیگ گفت وگویی انجام دادیم که وی به خبرورزش گفت: دیدار تیم های استقلال و پرسپولیس قطعا لغو نمی شود. برنامه اردوی تیم ملی را برای سفر به قطر پیش بینی کردیم که به دست ما رسید، با برنامه جدید این دیدار برگزار نخواهد شد. اما کمیته تیم ملی هنوز پاسخ قطعی در این باره نداده است.

وی در این خصوص توضیح داد: برای این منظور قصد داریم از دبیرکل فدراسیون فوتبال بخواهیم برنامه نهایی را اعلام کند اما هنوز پاسخی دریافت نکرده ایم و فکر می کنم فردا این موضوع روشن شود.

این مسئول در سازمان لیگ در پاسخ به این سوال که آیا دربی برگزار می شود یا خیر، گفت: خیر! احتمال لغو این دیدار بیش از 50 درصد است اما هنوز دربی به صورت قطعی لغو نشده و منتظر پاسخ نهایی دبیرکل فدراسیون فوتبال هستیم.

شایان ذکر است طبق برنامه از قبل اعلام شده قرار بود تیم های استقلال و پرسپولیس در تاریخ 22 آبان ماه به مصاف یکدیگر بروند اما با توجه به برگزاری اردوی تیم ملی در قطر چند روز زودتر از برنامه ریزی قبلی انجام شد. اعلام کرد ممکن است این دیدار برگزار نشود به بعد از پایان مسابقات تیم ملی در جام جهانی موکول می شود.

دیدگاهتان را بنویسید