خبر خوش برای مدیرعامل جدید استقلالی و ساپینتو

خبر خوش برای مدیرعامل جدید استقلالی و ساپینتو

سید حجت کریمی سرپرست مدیرعاملی باشگاه استقلال روز پنجشنبه هفته گذشته تهران را به مقصد امارات ترک کرد تا به مسائل اصلی باشگاه استقلال در خارج از مرزهای کشورمان در رابطه با چند موضوع مهم رسیدگی کند.

این در حالی است که حجت کریمی در دیدار با مدیران باشگاه شباب الاهلی امارات مذاکرات مهمی در خصوص دیر پرداخت مبلغ انتقال قرضی مهدی قیدی به استقلال انجام داد. به گفته کریمی، مذاکرات موثر واقع شد و نتیجه آن این بود که کارکنان باشگاه اماراتی جریمه نسبتا بالایی بابت دیرکرد پول خود دریافت نکنند.

همچنین کریمی در دیدار با اماراتی ها در خصوص تمدید قرارداد قرضی مهدی قیدی با مدیران باشگاه شباب الاهلی نیز مذاکراتی انجام داد که در این مذاکرات به وی گفته شد فعلا صبر کند و کریمی منتظر فینال است. نظر مدیرعامل باشگاه، قهرمان این فصل لیگ برتر امارات. اما شاید یکی از مهم ترین مسائل مربوط به باشگاه استقلال که دغدغه اصلی هواداران این تیم است، دیدار و مذاکره خجت کریمی با مدیر برنامه ایرانی ریکاردو ساپینتو بود.

کریمی در گفتگوی اختصاصی با خبرزاشی درباره اینکه ماجرای تمدید ساپینتو و استقلال به کجا ختم شد، اظهار داشت: در دو روزی که به امارات رفتم با افراد مختلف در مورد موضوعات مختلف جلساتی داشتم و تقریباً تمام وقتم را صرف مذاکره و حضور کردم. جلسات متعدد مربوط به امور مهم باشگاه و البته یکی از مهمترین آنها تمدید قرارداد سرمربی تیم ما بود.

سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال افزود: در این زمینه مذاکرات مهمی با مدیر برنامه های ساپینتو انجام شده و قطعا هواداران استقلال از شنیدن نتیجه این مذاکرات در خصوص آینده همکاری باشگاه استقلال با سرمربی خوشحال خواهند شد. مشکل در این رابطه است و از دست ما خارج است.

خجت کریمی گفت: به هر نحوی آماده تمدید قرارداد با سرمربی هستیم. آژانس نقل و انتقالات ساپینتو نیز در این زمینه با ما همکاری می کند، اما فعلا خود ساپینتو می خواهد بیشتر به این موضوع فکر کند، ما به تصمیمات او احترام می گذاریم و همچنان منتظریم.

سرپرست مدیرعامل باشگاه استقلال همچنین در خصوص شرایط استقلال در فصل جاری و مسابقات پیش رو گفت: از عملکرد فنی سرمربی از هر نظر رضایت داریم و با توجه به مشکلات و اتفاقاتی که در ماه های گذشته به خصوص در ماه های گذشته رخ داد. آخرین دوره خوشبختانه توانسته ایم چنین مربی ای در تیم داشته باشیم که این همه انسجام و همدلی در تیم ایجاد کرده است. اتحادی که در بطن حوادث اخیر نوعی صلح را به وجود آورده است. به همین دلیل است که ما می خواهیم به همکاری خود ادامه دهیم، اما این نیاز به تمایل و تمایل آقای ساپینتو دارد.

2 نکته مهم در صحبت های ساپینتو

ریکاردو ساپینتو در آخرین اظهار نظر خود پس از پایان بازی استقلال مقابل مس رفسنجان با اشاره به سوال تمدید قراردادش در پاسخ به سوالات خبرنگاران گفت: چرا باشگاه استقلال اکنون در حال بحث بر سر تمدید قرارداد من است؟ وقتی با استقلال سوپرجام را ببرم، به من پیشنهاد می دهند که یک فصل دیگر در استقلال بمانم.”

طبق صحبت 10 روز پیش ساپینتو و حجت کریمی در هتل آزادی، مشخصا مشکلی برای ادامه همکاری این دو نفر در فصل آینده لیگ برتر وجود ندارد و ساپینتو تنها منتظر تضمینی برای ایجاد شرایط مطلوب برای تمرین است. و تمرین پیش فصل تیم استقلال.

همچنین مطلع شدیم که حجت کریمی در روزهای آینده دیدار دیگری با سرمربی استقلال خواهد داشت که به نظر می رسد یکی از مهم ترین جلسات مدیریت باشگاه استقلال در یک ماه گذشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید