خبر بد برای استقلالی ها از خرید جدید ساپینتو

خبر بد برای استقلالی ها از خرید جدید ساپینتو

حدود 15 روز پیش و در اولین روزهای اردوی تیم استقلال در ترکیه، کاوه رضایی پس از عقد قرارداد داخلی با باشگاه استقلال رسما به این تیم پیوست و به همراه مرادمند راهی ترکیه شد.

مهاجم سابق باشگاه شارلوا بلژیک که در لیگ برتر شانزدهم بازیکن استقلال بود، پس از 6 فصل دوری از این تیم بار دیگر به جمع آبی پوشان بازگشت.

نکته جالب در مورد کاوه رضایی این بود که یحیی گل محمدی قبل از حضور در استقلال دست روی این بازیکن گذاشت. به همین دلیل رضایی از سوی رسانه ها و هواداران استقلالی و پرسپولیس به عنوان یکی از بمب های نقل و انتقالاتی تابستان امسال معرفی شد اما این فوتبالیست کرمانشاهی 4 ماه است که به دلیل مصدومیت در مسابقات فوتبال شرکت نکرده و به تازگی بدنسازی خود را آغاز کرده است. حدود دو هفته پیش

کاوه در روزهای پایانی اردوی استقلال در ترکیه به جمع هم تیمی هایش پیوست و تمرینات خود را در زمین چمن با توپ از سر گرفت. در روزهای اخیر شایعه شده بود که رضایی می تواند در ابتدای لیگ برتر با استقلال مقابل سپاهان به میدان برود اما حالا از سوی کادر فنی استقلال خبر می رسد که قطعا کاوه رضایی نمی تواند در هفته اول استقلال را همراهی کند.

به گفته بدنساز جوان استقلال این بازیکن حداقل به دو هفته تمرین بدنی نیاز دارد که پس از پایان هفته اول مسابقات لیگ برتر به پایان می رسد. با این تفاسیر احتمال حضور کاوه رضایی در دیدار هفته دوم مقابل ملوان بندرانزلی نیز بسیار کم است اما او به احتمال زیاد به دیدار سوم مقابل مس کرمان راه پیدا می کند.

دیدگاهتان را بنویسید