واکنش استقلالی به آماده نبودن 2 خرید بزرگ تیم ساپینتو

واکنش استقلالی به آماده نبودن 2 خرید بزرگ تیم ساپینتو

بهتاش فریبا درباره عملکرد تیم فوتبال استقلال در هفته های ابتدایی مسابقات لیگ برتر گفت: در هر 3 دیداری که استقلال مقابل حریفان خود انجام داد، شاهد بازی های تاکتیکی و فنی خوبی از سوی تیم ها بودیم. تیم های سپاهان، ملوان و مس کرمان بسیار سخت کوش و دونده بودند. در آخرین دیدار که استقلال مقابل مس کرمان قرار گرفت، بازیکنان برای گلزنی کمی مشکل داشتند و موفق شدند تنها یک گل به یاماگا بزنند، اما باید بدانیم که بازی آسانی مقابل هیچ تیم لیگ برتری نداریم.

این بازیکن پیشکسوت فوتبال در پاسخ به این سوال که آیا قبول کرده است استقلال در دیدار مقابل مس کرمان گل بزند، تصریح کرد: همیشه این اتفاقات باعث گل می شود و فوتبال را شیرین می کند. نمی توان از قبل گفت که در طول مسابقه چه اتفاقی می افتد و اگر گلی به ثمر می رسد به دلیل اتفاقات و اشتباهات بازیکنان است.

وی با تاکید بر اینکه در اولین دیدارها بازیکنان استقلال از نظر بدنی و هماهنگی شرایط خوبی نداشتند، تاکید کرد: متاسفانه بازیکنان استقلال به دلیل اینکه فصل بدنسازی را به پایان رسانده بودند آماده نبودند، زمان بدهید استقلال به زودی به فرم ایده آل و عادی خود باز می گردد. بازیکنان باید در مسابقات بعدی با یکدیگر هماهنگ بوده و تمامی دستورات و تاکتیک های سرمربی را در زمین رعایت کنند. مهدی قیدی و محمد محبی هنوز به سطح رصدی 100 نرسیده اند و با رسیدن به فرم ایده آل و شروع روند رشد تیم، قطعا عملکرد درخشانی خواهند داشت.

فریبا افزود: رابرت لواندوفسکی پس از پیوستن به بارسلونا در سه بازی اول دوستانه و دو بازی لالیگا اصلا خوب نبود، اما هر هفته 2 یا 3 گل به ثمر می رساند که در تیم بارسلونا مستقر می شود. بر این اساس باید به بازیکنان جدید فرصت داد تا با تاکتیک ها و کادرفنی تیم سازگار شوند، حتی اگر بهترین گلزنان جهان باشند.

کارشناس فوتبال درباره دیدار استقلال با نفت مسجد سلیمان در هفته چهارم لیگ برتر گفت: استقلال باید در هوای بسیار گرم مسجد سلیمان با تیم خوب دیگری بازی کند. تیم های رضا مهاجری همیشه سخت کوش و دونده هستند. نفت مسجد سلیمان در هفته سوم میزبان پیکان بود اما در آن بازی با نتیجه 2 بر یک شکست خورد. مطمئناً آنها برای جبران امتیازاتی که در دیدار قبلی مقابل استقلال از دست داده بودند تلاش خواهند کرد. استقلال از این هفته به مصاف این تیم کاملا آماده می رود.

فریبا در پایان با اشاره به انتخابات در فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: از قبل مشخص بود چه کسی ریاست فدراسیون فوتبال را بر عهده می گیرد. امید است تاج با نشستن بر صندلی ریاست فدراسیون مربی دیگری را به تیم ملی بیاورد.

دیدگاهتان را بنویسید