واکنش عجیب علیرضا دبیر به شاد نبودن در جایگاه جام جهانی

واکنش عجیب علیرضا دبیر به شاد نبودن در جایگاه جام جهانی

مراسم تجلیل از تیم ملی کشتی ایران پس از کسب عنوان قهرمانی جام جهانی 2022 آذربایجان در خانه کشتی شهید صدرزاده برگزار شد.

علیرضا دبیر رئیس فدراسیون کشتی در این مراسم گفت: بچه های ما در جام جهانی کار بزرگی کردند و تیم های اول و دوم جهان را که با تیم کامل آمده بودند شکست دادند. دست داور بازتر از مبارزه آزاد است و در یکی دو دعوا واقعاً به فرزندان ما ظلم شد. حتی می توانستیم 7-3 آذربایجان را شکست دهیم اما ناعادلانه بود.

و افزود: مبارزه ما حق بازگشت ندارد و باید محکم به جلو برود. در جام جهانی صربستان تیم خوبی داشتیم اما تیم بدی گرفتیم. بچه های ما واقعاً کار بزرگی کردند که جام جهانی را بردند. ما اصلاً برای برد آماده نشده بودیم و روی کاغذ گفته بودم که می‌بازیم، اما رنجرز به من گفت که می‌توانیم ترکیه را 6-4 و آذربایجان را 5-5 شکست دهیم، اما من باور نکردم. او متخصص است و خوب پیش بینی می کند.

دبیر درباره مسائل مربوط به ناراحتی تیم کشتی ایران روی سکوی جام جهانی گفت: من اصلا در فضای مجازی نیستم. آنها به من می گویند شما را نفرین می کنند، اما من می گویم خداوند چه می گوید؟ گفتند کشتی گیران روی سکو خوشحال نیستند. زشت است که کشتی گیر وقتی دوم می شود بخندد. این هم در کلاس دسته ای بد است! وقتی 3 نقره جهانی گرفتم 3 یا 6 ماه حتی با عسل 10 مانا نمی توانستند مرا بخورند. طرف بازنده چطور می تواند در فینال بخندد؟ 5 نفر از بچه های ما در فینال شکست خوردند. وقتی می خندند می گویند چقدر سخاوتمندانه بود. حالا چیزی نمی گیرند و این چیزها را بهانه می کنند.

رئیس فدراسیون کشتی افزود: خبرنگاری در فضای مجازی وقتی به او گفتم منافق هستی این حرف های دروغین را زد این بار اگر تکرار کند به او می گویم کجا کتک خورده است. چه حیف که یک خبرنگار مجازی که منافق هم هست، کار کشتی گیر را منتشر کرد. ما تمیزتر و سالم تر از این بچه های خارجی نداریم. با تشکر از تک تک آنها.

دیدگاهتان را بنویسید