سیستم شاد با رویکرد تکمیلی آموزش پایدار است/ شاد رایگان است


ساعت: 12:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۱
کد خبر: 1896812

مجری فنی شبکه شاد با بیان اینکه سامانه شاد با توجه به حضور مدارس با رویکرد تکمیلی آموزش وپرورش پایدار است گفت: این سامانه به هیچ عنوان پولی ندارد و کاملا رایگان است.

علی کاظم زاده سرپرست فنی شبکه شاد در گفتگو با خبرنگار اجتماعی شبکه اطلاع رسانی راه دانا اظهار داشت: سامانه شاد به هیچ وجه پرداخت نمی شود و نمی شود، در واقع باید گفت که پرداخت می شود. کاملا رایگان است و کاربران هیچ هزینه ای برای این سرویس پرداخت نمی کنند. این رایگان شامل کلاس های خدمات آموزشی و آموزشی و…

به گفته مدیر فنی شبکه شاد، بر اساس مصوبه شورای عالی فضای مجازی، سامانه شاد موظف شد بستری را برای ارائه خدمات تکمیلی توسط اشخاص حقوقی دولتی و خصوصی فراهم کند تا آنها بتوانند از این طریق کار خود را انجام دهند. این پلتفرم و خدمات آموزشی دانشجویان ارائه دهنده آموزش و…

کاظم زاده همچنین تنها بخشی از سامانه شاد را هزینه دارد و گفت: خدماتی به سامانه شاد اضافه شده است که دارای شش محور است که می توان به کلاس های آموزش آنلاین، برگزاری جشنواره ها، مسابقات، بازی های رایانه ای و … اشاره کرد. وی گفت: هر کدام عنوان متفاوتی دارند و لزوما آموزشی نیستند و می توانند جنبه فرهنگی، تفریحی و آموزشی برای دانش آموزان داشته باشند و به معنای پولی بودن سیستم شاد نیست، صرفا ایجاد فرصت آموزشی برای دانش آموزان است. کشور باید از عدالت آموزشی بهره مند شود.

وی در ادامه به تکلیف مدارس شاد با توجه به حضوری بودن آن ها پرداخت و گفت: سامانه شاد تعطیل نمی شود و این سامانه به صورت الحاقی آموزش و پرورش به کار خود ادامه می دهد و می باشد. یک دستیار آموزشی در فضای مجازی در واقع تمام تلاش ها بر این اساس است که تقریباً تمام نیازهای دانش آموزان را برطرف کند.


بیشتر بخوانید:

دیدگاهتان را بنویسید