با شعار «کودکی شاد، زندگی شاد»/ پوستر هفته ملی کودک 1401 منتشر شد.


ساعت: 12:53
تاریخ انتشار: 07/09/1401
کد خبر: 1900388

پوستر هفته ملی کودک و روز جهانی کودک در سال 1401 با شعار «کودکی شاد، زندگی شاد» طراحی و منتشر شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش روابط عمومی و روابط بین الملل کانون، این پوستر با شعار این هفته طراحی شده است که سال گذشته به عنوان هفته ملی کودک نیز انتخاب شده بود.

محسن میرزایی طراح و گرافیست این پوستر گفت: در طراحی پوستر هفته ملی کودک سعی کردم به این موضوع بپردازم که شادی و بازی حق هر کودکی از هر نظر مالی، فیزیکی و … است. شرایط، و کودکان حق دارند در هر شرایطی بازی کنند و شاد باشند

وی افزود: با توجه به شعار هفته ملی کودک امسال سعی کردم از رنگ های شاد و پرانرژی در طراحی استفاده کنم و المان هایی مانند پرندگان، پروانه ها، گل ها، خرگوش ها و… حس شادی و امید را برای کودکان تداعی کنند. آینده.

طراح پوستر هفته ملی کودک گفت: ایده اصلی پوستر این است که همه کودکان چه نیازهای ویژه داشته باشند، چه فقیر باشند، چه کودکان کار و همه آنها حق طبیعی شاد بودن دارند. و با هم بازی کنیم و برای ما بزرگترها نیز الگوی است که بچه ها بدون توجه به آنها دوست می شوند و در هر شرایطی با هم بازی می کنند.

در پایان اشاره کرد که سعی کردم در طراحی پوستر شادی و انرژی را نشان دهم و این شادی در زندگی بزرگسالان، والدین و خانواده ها قابل سرایت و مسری است.

برنامه های هفته ملی کودک سال 1401 به همت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت سازمان ها و نهادهای مختلف از ساعت 16 تا 22 مهرماه در تهران و سراسر کشور برگزار می شود.

دیدگاهتان را بنویسید