فراخوان طراحی لوگوی کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل + پوستر منتشر شد.

ساعت: 20:05
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۰/۲۶
کد خبر: 1801057

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از انتشار فراخوان طراحی لوگوی کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل خبر داد و گفت: علاقه مندان می توانند طرح های خود را تا پایان سال به دبیرخانه کمیسیون فرهنگی هنری ارسال کنند. 4 فوریه.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما، عبدالله بحرلومی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل امشب در نشست کمیته فرهنگی هنری 3400 شهید استان اردبیل که در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزار شد. دعوت از طراحی لوگوی کنگره ملی را اعلام کرد. شهدای استان اردبیل اعلام کرد و گفت: این دعوتنامه برای برگزاری برنامه های کنگره ملی شهدای استان اردبیل ارائه شد تا همه علاقمندان به فرهنگ ایثار و شهادت از سراسر کشور در برگزاری آن نقش آفرینی کنند. این کنگره بزرگ با ارائه طرح ها و ایده های خود.

وی در ادامه سخنان خود به مولفه های لوگوی کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل اشاره کرد و گفت: برای طرح های برگزیده ملاک است.

رئیس کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل در ادامه سخنان خود به تشریح جزئیات فراخوان طراحی آرم کنگره ملی شهدای استان اردبیل پرداخت و گفت: به صورت اختصاصی به نمایش گذاشته می شود. عموم در آخرین جلسه

وی با بیان اینکه هر هنرمند می تواند 3 اثر را به دبیرخانه کمیسیون فرهنگی هنری کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل ارسال کند، گفت: برای تبدیل شدن به آثار حجیم از جمله مهر و تندیس.

4d01b5dd 1bbc 4ab4 936a 8d0962aa59a6 خبر خاکستری

بحرالعلومی همچنین به آخرین مهلت دریافت آثار اشاره کرد و گفت: علاقه مندان از سراسر کشور می توانند آثار خود را به دبیرخانه کمیته فرهنگی هنری کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل واقع در اداره کل ارسال کنند. اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل و ایمیل Ard 3400shahid @ ارسال به chmail.com یا به آدرس مجازی Ard3400shahid در پیام رسان ایتا مراجعه کنید.

وی با بیان اینکه به صاحبان طرح های برگزیده از اول تا سوم هدایای نقدی اعطا می شود، گفت: نفر اول این دعوت علاوه بر تندیس کنگره و لوح افتخار 30 میلیون ریالی به نفر دوم 20 میلیون ریال، نفر سوم ده میلیون ریال و 5 نشان منتخب هر کدام پنج میلیون ریال دریافت خواهند کرد.

رئیس کمیسیون فرهنگی هنری کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل در پایان سخنان خود به تشریح اهمیت طراحی آرم و نشان ویژه کنگره ملی شهدای استان اردبیل به صورت مردمی پرداخت و گفت: : این فراخوان اولین اقدام عملی و میدانی است. کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل علاوه بر ایجاد شور و نشاط اجتماعی در جامعه هنری، دانشجویان و جوانان جویای نام طراحی را نیز به چالش می کشد تا از مضامین فکری و مذهبی خود برای ترویج آثار زیبا استفاده کنند. هنر فرهنگ سازی ایثار و شهادت در کشور.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید