فضای مجازی مزین به نام و یاد شهدای اردبیل / راه اندازی سایت چندزبانه ویژه کنگره ملی شهدای اردبیل

ساعت: 11:29
تاریخ انتشار: 1400/09/24
کد خبر: 1792310

در جلسه کمیته فضای مجازی کنگره ملی شهدای استان اردبیل مطرح شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از راه اندازی سایت ویژه سی و هزار و چهارصدمین کنگره ملی شهدای استان اردبیل خبر داد و گفت: تولیدات فرهنگی و هنری با شکوه است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش سبلان ما، اولین جلسه کمیته فضای مجازی کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل صبح امروز با حضور عبدالله بحرلومی مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی استان اردبیل و رئیس کمیته فضای مجازی استان اردبیل برگزار شد. کنگره ملی کنگره ملی استان اردبیل، قاسم محمدزاده کمیته فضای مجازی کنگره ملی 3400 شهید استان در مرکز فضای مجازی بسیج برگزار شد.

بحرالعلومی در این دیدار به تشریح اهمیت فعالیت های فرهنگی در فضای مجازی پرداخت و گفت: از همه فرصت های استان برای نمایندگی شهدای گرانقدر استان اردبیل استفاده می شود.

وی با بیان اینکه شهدا متعلق به همه مردم هستند و کشور موظف به ایثارگری شهداست، گفت: آموزه های حراست مقدس و فرهنگ ایثار و شهادت را در فضای مجازی ترویج دهید.

مدیرکل فرهنگ و رهبری اسلامی استان اردبیل در ادامه سخنان خود از راه اندازی سایت ویژه کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل خبر داد و گفت: شهدای استان اردبیل نیز منعکس شده اند.

وی به لزوم ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در منطقه اشاره کرد و گفت: به همین منظور سایت ویژه کنگره ملی شهدای استان اردبیل به سه زبان فارسی، آذری و انگلیسی طراحی شده است. در مراسمی در آینده نزدیک.”

پویش استانی مجموعه آثار دفاع مقدس آغاز می شود

محمدزاده دبیر کمیسیون فضای مجازی کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل نیز با اشاره به فعالیت فعال بسیجیان استان اردبیل برای ایفای نقش در فضای مجازی گفت: شبکه های اجتماعی مزین به نام و خاطره شهدا خواهند شد. شهدای اردبیل.

وی از راه اندازی طرح پیمایش استانی برای جمع آوری آثار حفاظت مقدس به ویژه نامه ها، عکس ها و آثار مربوط به شهدای استان اردبیل خبر داد و گفت: به سوی آینده حرکت کنیم.

کنگره ملی 3400 شهید استان اردبیل در سال 1401 برگزار می شود.

انتهای پیام/ج

دیدگاهتان را بنویسید