ساحل غزه با نام شهدای کودک فلسطینی مزین شد


ساعت: 01:15
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۷
کد خبر: 1890754

هنرمندان فلسطینی اسامی کودکان فلسطینی شهید شده در تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه را نقاشی کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش فلسطین ایلوم، هنرمندان فلسطینی سواحل غزه را با نام 17 کودک شهید در تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی مزین کرده اند.

بر اساس این گزارش، هنرمندان فلسطینی نام شهدای مذکور را بر روی شن های ساحل 100 متری غزه نقاشی کردند.

تعدادی از نهادهای رسمی دولتی، غیردولتی، حقوق بشری و رسانه ای فلسطینی در این فعالیت موسوم به «اشغالگران کودکان را می کشند» حضور داشتند.

ده ها کودک نیز تصاویر کودکان جان باخته در تجاوزات رژیم صهیونیستی را در دست داشتند و پلاکاردهایی در محکومیت تجاوزات صهیونیستی به همراه داشتند.

صلاح عبدالعطی وکیل فلسطینی ضمن شرکت در این مراسم گفت: ما اینجا هستیم تا بگوییم جنایات اشغالگران را نخواهیم بخشید و اصرار داریم که به همه تلاش ها برای افشای جنایات آنها و پاسخگویی مقامات اشغالگر ادامه دهیم.

وی افزود: کودکان فلسطینی انسان هایی مانند سایر انسان های جهان هستند و بر اساس تمامی قوانین و مقررات بین المللی از حقوقی برخوردارند.

عبدالعطی همچنین تاکید کرد که سکوت جامعه جهانی و استانداردهای دوگانه آن به اشغالگران اجازه می دهد از مسئولیت و مجازات دوری کنند.

وی از جامعه بین المللی خواست تا به مسئولیت ها و نقش خود در پاسخگویی مقامات اشغالگر در مقابل دیوان کیفری بین المللی عمل کند.


ساحل غزه با نام شهدای کودک فلسطینی مزین شد


ساحل غزه با نام شهدای کودک فلسطینی مزین شد


ساحل غزه با نام شهدای کودک فلسطینی مزین شد

دیدگاهتان را بنویسید