نمازخانه ادارات خراسان جنوبی مزین به نام شهداست


ساعت: 14:15
تاریخ انتشار: 1401/02/07
کد خبر: 1834857

حجت الاسلام کمیلی گفت: یکی از برنامه هایی که برای امسال داریم این است که نمازخانه های شهرستان ها و مرکز استان را به نام شهدا مزین کنیم چرا که باید یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش هوارستان، حجت الاسلام حسین کمیلی رئیس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با آیت الله عبادی نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی و امام جمعه بیرجند اظهار داشت: باش.

وی با اشاره به آیه 277 سوره بقره افزود: کسانی که ایمان آورده و نماز برپا می دارند و زکات می دهند اجرشان نزد پروردگارشان است.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی گفت: از دوستان درخواست شده است در جلسات ارزیابی شرکت کنند.

حجت الاسلام کمیلی گفت: برگزاری جلسات شورای اقامه نماز یکی از برنامه هایی است که می تواند ما را در رسیدن به اهداف نماز و مهدویت یاری رساند و به ثمر رساند.

وی گفت: همه باید تلاش کنیم در فرهنگ نماز و مهدویت قدم بگذاریم.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی گفت: در ارائه اساتید نماز و معنویت در خدمت دوستان هستیم.

حجت الاسلام کمیلی گفت: جلسات توجیهی اقامه نماز شهرستان ها باید در دستور کار قرار گیرد چرا که شهرستان ها نیازمند فعالیت بیشتر هستند.

وی بر زمان بندی برنامه ها تاکید کرد و گفت: نقش خود را تنها به یک لینک دعا در دفتر محدود نکنید، باید مروج نماز در جامعه باشیم.

رئیس ستاد اقامه نماز خراسان جنوبی گفت: ما به عنوان مددکار باید همه جا همکاری داشته باشیم حتی اگر در طول مسیر در نمازخانه ها نقصی وجود داشته باشد. به عنوان فردی که به دعا اهمیت می دهد، باید مراقب باشد و بداند که آیا نقاط قوتی وجود دارد که باید موعظه شود.» او همچنین شما را تشویق می کند که مطلع شوید.

حجت الاسلام کمیلی گفت: یکی از برنامه هایی که برای امسال داریم این است که نمازخانه های شهرستان ها و مرکز استان را به نام شهدا مزین کنیم چرا که باید یاد و خاطره شهدا را گرامی داشت.

وی افزود: استفاده از اعتبارات فرهنگی ادارات نباید مورد غفلت قرار گیرد; با قدرت مضاعف از نماز سهم بگیرید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید