470 مدرسه مزین به نام سردار حاج قاسم سلیمانی

ساعت: 22:22
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۱۰/۱۳
کد خبر: 1921826

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: 470 مدرسه پس از شهادت حاج قاسم سلیمانی به نام وی مزین شده است.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حمیدرضا خانم محمدی رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور در مراسم افتتاحیه مدرسه 15 کلاسه شهید سلیمانی شهرستان ملایر که توسط این شهید بزرگوار افتتاح شد. ، گفت: در سالروز شهادت سردار سلیمانی مدرسه افتتاح شد. گفتیم حاج قاسم کلنگش را زد.

وی با تاکید بر اینکه با پیروی از مکتب حاج قاسم باید راهنمای خوبی برای این شهید بزرگوار باشیم، تصریح کرد: حاج قاسم سرشار از عشق و محبت بود. حاج قاسم حد و مرزی است که بگوییم فرهیختگان مکتب روح الله انقلاب چه هستند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور با بیان اینکه این مدرسه ویژه است و باید رویکرد ویژه و برنامه ریزی ویژه ای داشته باشد، گفت: مدرسه ای که پای حاج قاسم بود و انتخاب خود را بر سر راهش قرار داد. باید زمینه ساز اعتلای مدرسه شهید سلیمانی با رویکرد دختران انقلابی و مبارز باشد.

هان محمدی ادامه داد: این مکان باید محلی باشد که اندیشه و رفتار حاج قاسم در آن ترویج شود. همه را به خدمت به مردم هدایت کرد. شعار «من سلیمانم» باید زنده بماند زیرا هرکس توانمند باشد می تواند کار جهادی را آغاز کند.

رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور پس از شهادت حاج قاسم 470 مدرسه را به نام وی نامگذاری کرد و گفت: قهرمانان انقلابی از مدرسه ای که حاج قاسم در آن معلم بود پرورش یافتند. حاج قاسم علیرغم موقعیت بالای نظامی که داشت همیشه در خط مقدم با سایر رزمندگان بود، این نظر باید در همه مدیران و کارکنان باشد. ترس از دشمنان اسلام و انقلاب از مبارزه حاج قاسم آنها را مجبور به حذف فیزیکی کرد، اما حرکتی که حاج قاسم ایجاد کرد پایانی ندارد.

سنگ بنای ساخت این مدرسه در مهر 1395 به دست سرلشکر شهید حاج قاسم سلیمانی گذاشته شد و روز سه شنبه 22 دی ماه مصادف با سالروز شهادت سرلشکر دلا با حضور قائم مقام افتتاح شد. وزیر و مسئولان لشکری ​​و روستایی استان.

دیدگاهتان را بنویسید