تعداد شهدای بمباران غزه به 48 نفر رسید که 17 کودک فلسطینی در میان شهدا هستند.


ساعت: 06:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۵/۲۱
کد خبر: 1889302

با شهادت دو نفر دیگر، تعداد شهدای فلسطینی در درگیری ها و بمباران های اخیر رژیم صهیونیستی به 48 نفر رسید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به گزارش آسوشیتدپرس، پس از شهادت یک دختر 11 ساله به نام «لیان الشاعر» و یک شهروند فلسطینی دیگر بر اثر جراحات ناشی از بمباران مناطق فلسطینی توسط جنگنده های رژیم صهیونیستی در جنگ سه روزه اخیر، تعداد شهدای فلسطینی در این نبرد به 48 نفر رسیده است.

همچنین در جریان آخرین حملات رژیم صهیونیستی در جنگ سه روزه اخیر در مجموع بیش از 300 فلسطینی مجروح شدند.

با شهادت لیان الشاعر، کودک فلسطینی ساکن خان یونس، تعداد کودکان کشته شده در این درگیری ها به 17 نفر به دلیل شدت جراحات وارده در تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی به نوار غزه به المقاصد رسید. بیمارستان. هانی الشاعر یکی از نزدیکان این کودک گفت که وی در حمله پهپادهای صهیونیستی به شدت مجروح و به بیمارستان منتقل شده است.

دو کودک دیگر غزه به نام های نایف العدات 14 ساله و محمد ابوکتیفه 8 ساله در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

منابع فلسطینی نیز روز پنجشنبه از برگزاری جلسه دادگاه نظامی عوفر رژیم صهیونیستی و تمدید بازداشت بسام السعدی از رهبران جنبش جهاد اسلامی فلسطین برای 6 روز دیگر خبر دادند.

این خبر در حالی منتشر می شود که انجمن اسرای فلسطینی “واد” اعلام کرد که وضعیت جسمانی “خلیل عواده” اسیر فلسطینی در زندان رمله مناسب نیست و رژیم اشغالگر از ارائه اطلاعات واقعی درباره وی امتناع می ورزد و این تعداد باعث گسترش گسترده شد. خشم سایر اسرای فلسطینی در زندان رمله را به دنبال دارد.

منابع فلسطینی همچنین از دستگیری 15 فلسطینی توسط رژیم صهیونیستی در مناطق مختلف کرانه باختری در بیت لحم، رام الله، جنین و طولکرم خبر دادند.

دیدگاهتان را بنویسید