خبر خوش برای مصطفی آجرلو برای استقلالی ها

خبر خوش برای مصطفی آجرلو برای استقلالی ها

مصطفی آیرولو درباره مسائل مطرح شده علیه سیاوس یزدانی و محمدحسین مرادمند گفت: جدول. شاید این مشکل دیگرانی باشد که نمی خواهند استقلال در بالای جدول بماند. همه به نوبه خود موفق به خرابکاری شده اند و او این کار را کرده است.

*آنها مصمم هستند تا در راه استقلال موانعی ایجاد کنند

وی افزود: از دست این عزیزان خسته نباشید و خدا رحمت کند و از اینکه عزم خود را جزم کرده اید تا در راه استقلال موانعی ایجاد کنید بسیار سپاسگزاریم. به نظر می رسد امروز استقلال بسیار قوی تر و بزرگتر از موانعی است که پشت سرش باقی مانده است. مسائل نظامی هم مشخص است. نه امروز از روز اولی که درگیر این موضوع شدیم نمایندگان ما در سازمان نظام جذب و در نیروهای مسلح و حتی یک شب ساعت 12 با آقای زاده کمند (معاونت محترم ستاد کل نیروهای مسلح) ) که از دوستان و مؤمن من است تماس گرفت.

* از معاونت ستاد پرسیدم چرا تحت تاثیر فضای مجازی هستید؟

مدیرعامل استقلال گفت: به او گفتم چرا دوستانش مشکل ایجاد می کنند که جواب حقوقی داد و صحبت حقوقی هم انجام دادم و حدود 45 دقیقه با هم صحبت کردیم. می گفت در فضای مجازی برای ما مرز و مشکل درست می کنند، من هم گفتم اگر حمله می کنند تا از استقلال ایران بهترین حراست را بگیرند، برای این است که قهرمان نشویم. چرا باید تحت تاثیر فضای مجازی باشید؟ این در مورد قوانین و قانون است. چرا تنگ نظری؟

* در مورد بازیکنان سرباز به جنرال بیل مکانیکی نامه نوشتم

آجورلو یادآور شد: من به همراه حسین مرادمند و سامی پیش آقای اشعری رفتیم و به ایشان گفتم که می خواهم قانون رعایت شود و کار غیرقانونی نمی خواهم. مرادمند بازیکنی 28 ساله است و کارتش ثبت شده است، چرا او را سرکار می فرستید؟ دوستان آنجا نگفتند این درخواست غیرقانونی است اما گفتند فضای مجازی مشکل ایجاد می کند که من هم گفتم مشکل شماست. نامه ای از وزیر ورزش به جنرال بیل مکانیکی دریافت کردم اما ایشان حضور نداشتند و جانشین ایشان برای بررسی و کمک فرستاده شدند اما آقای زاده کمند نامه را بایگانی کردند. در نتیجه او نامه ای شخصی به جنرال بیل مکانیکی نوشت و اعلام کرد که حضور مرندمند در تیم ملی از سوی فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش تایید شده است. سرلشکر بیل مکانیکی نیز اعلام کرد که باید راهی برای استفاده بازیکنان ملی از فرصت هایشان پیدا کنید.

* کمیسیونی تشکیل دادند که بگویند فقط یک نفر تصمیم نگرفت

وی ادامه داد: اینجا باز هم بی اخلاقی شد، نه وزارتخانه، نه فدراسیون و نه باشگاه استقلال از کسی دعوت نکردند و خودشان کمیسیونی درست کردند که بگویند هیچکس در این مورد تصمیمی نگرفته است. اگر از آقای زاده کمند شکایت کند که به او حق استقلال داده است، تضعیف نیروهای مسلح نیست. در سال های اخیر بیش از 100 مورد حادثه تلخ نظامی دارید. چند کارت را کنسل نکرده اید؟ نمی خواستم غیرقانونی کار کنم. مرادمند را محروم کردید و باید پاسخگو باشید. این بازیکن ملی پوش حق قانونی باشگاه استقلال است.

* یزدانی نهم اسفند به خدمت سربازی رفت اما باید تاریخ اعزام جدیدش اعلام می شد.

سیاوس یزدانی مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: این بازیکن 30 ساله و سرباز است. قوانین را می دانیم و در هر صورت می دانیم که به ترتیب نوشته شده است، یکی از دوستان به من گفت که آجورلو مشاوران خوبی ندارد، اتفاقاً دوستانی که به من توصیه می کنند خودشان در حال انجام وظیفه هستند. من قانوناً می گویم سیاوس یزدانی سرباز هشتم اسفندماه بود و باید با او تماس می گرفتید و تاریخ جدید اعزام را اعلام می کردید. آقایان! کار غیرقانونی و نقض فضای مجازی. این بازیکن آنقدر عصبانی بود که دیشب گفت من کاری به استقلال و نظام وظیفه ندارم و مسئولان باید به من کمک کنند. چرا با گروهی که شبیه فرزندان شما هستند این کار را می کنید؟

* سوارکاری درست است، چون باید قانون اجرا می شد، اما در دادگاه شکایت می کنیم

وی در خصوص اظهارات یزدانی نیز گفت که باشگاه به او گفته است مشکلش حل می شود اما اتفاقی نیفتاده است. حالا اگر فردی قانون را رعایت نکرد باید دوباره محاکمه شود و به دادگاه برود. میثاقی دیشب می خواست با بی اخلاقی بگوید که کارکنان استقلال حرف های غیرواقعی به یزدانی زده اند اما اینطور نبود. ما به یزدانی حرف درستی زدیم چون سرلشکر باقری برای حل مشکل به آقای زاده کمند نامه نوشت.

* کار یزدانی و مرندمند را تا آخر دنبال می کنیم

وی در پاسخ به این سوال که آیا تیم ملی در این شرایط نباید از تیم ملی حمایت کند، گفت: به نظر می رسد آنها هم این دغدغه را دارند و معتقدند اگر در صحن علنی از این جریان دفاع کنند، تیم های رقیب دلیل آن را خواهند گفت. از بازیکن استقلال دفاع کردی. امیدوارم فدراسیون و وزارت ورزش از این موضوع دفاع کنند که انگار ما تسلیم نمی شویم و تا آخر کار می کنیم. مرندمند بودن و سوارکاری در باشگاه استقلال بر اساس قانون است و این روند باید طی شود.

دیدگاهتان را بنویسید