آجرلو مدیر نمونه ایران تا یک ماه پیش چطور بود؟

سیبو شهبازیان، بازیکن سابق استقلال که سابقه بازی در باشگاه پاس تهران را نیز دارد، درباره موضع برخی از پیشکسوتان و هواداران درباره وجود پاس های قدیمی در باشگاه استقلال اظهار نظر کرد.

آجرلو مدیر نمونه ایران تا یک ماه پیش چطور بود؟

از وضعیت نقل و انتقالات تیم استقلال خبر دارید؟

تیم برنده همیشه انتظارات خود را بالا می برد. این روزها هواداران استقلال هم حق دارند نگران تیم خود باشند و بدانند مدیریت باشگاه چه می کند. البته با جدایی فرهاد مجیدی و کادر فنی اش، نگرانی هواداران استقلال در این مدت بیشتر شد.

آیا می دانید این روزها هواداران استقلال از آجرلو به خاطر وضعیت یارگیری انتقاد می کنند؟

وقتی یک مدیر سر یک مجموعه می رود، دوست دارد از صفر تا صد کار را به تنهایی انجام دهد. آیرلو سال گذشته در حالی به استقلال آمد که 6، 7 ماه بیشتر به پایان فصل نمانده بود، اما در همین مدت کوتاه توانست مشکلات حل نشده سال های اخیر باشگاه را حل کند و استقلال را تبدیل به قهرمانی کند. قهرمان به زور حالا که استقلال از ابتدای امسال در دستان اوست، دوست دارد از نظر کادر فنی و نقل و انتقالات بازیکن بهترین ها را برای این تیم رقم بزند. آجرلو قطعا می داند که چه کار می کند.

آجرلو مدیر نمونه ایران تا یک ماه پیش چطور بود؟

آیا شرایط استقلال را می دانید؟

تا جایی که من می دانم بیشتر بازیکنان جوان به استقلال اضافه شده اند. من تا حدودی در جریان کار باشگاه هستم. مسئولان باشگاه به خصوص آقای آجرلو شاید زیاد حرف نزنند اما او اهل عمل است و دوست دارد با قدرت بیشتر از قبل استقلال را تعطیل کند تا دوباره قهرمان شود.

این در حالی است که برخی از پیشکسوتان و هواداران استقلال انتقاد کرده اند که چرا دوستان آجرلو در باشگاه پاس استقلال کار می کنند.

شک نکنید تیم استقلال خیلی پرجمعیت است و هرکسی که به این باشگاه کار کند یا وارد این باشگاه شود قطعا تعصباتی هم نسبت به آن خواهد داشت. عشق به باشگاه استقلال برای کسانی که اینجا هستند غیر قابل انکار است. چه از یک پاس و چه از تیم های دیگر. وقتی به استقلال بزرگ می رسند می خواهند در سطح این باشگاه بزرگ بالا بروند. حالا اگر آقای آجرلو و بقیه ای که در استقلال با او کار کرده اند، کاری می کنند، فقط برای استقلال است. تیمی ریشه دوانده که خیلی ها دستاوردهای زیادی از این تیم به دست آورده اند اما متاسفانه برخی استقلالی ها را فراموش کرده اند. البته آقای آجرلو هم این موضوع را می‌داند و مطمئن باشید با موفقیت‌هایی که در گذشته کسب کرده، دوست دارد دوباره آن‌ها را در استقلال تکرار کند.

اگر فردی حرفه ای باشد و حرفه ای فکر کند اصلا به این مسائل توجه نمی کند. در فوتبال حرفه ای گاهی بازیکنی از یک تیم بزرگ به تیم مقابل همان تیم می رود و برای تیم جدیدش سرش را جلوی توپ می گیرد. این مسائل غیرحرفه ای و اختلافات بر سر آنها چیزی جز نابودی استقلال را در پی ندارد. کسانی که این اظهارات را می کنند خود را غیرحرفه ای می دانند. امروز باید به استقلال کمک کنیم. همه در استقلال به نوعی به این تیم وابسته هستند و آن را دوست دارند. آجرلو هم مثل خیلی های دیگر قطعاً می خواهد هر جا کار می کند بهترین باشد تا رکوردی موفق برای خودش ثبت کند. او بیش از هر چیز به هواداران استقلال فکر می کند و می خواهد آنها را خوشحال کنند. البته هواداران حق دارند نگران استقلال باشند اما خوب است کمی منصفانه به مسائل نگاه کنیم.

آجرلو مدیر نمونه ایران تا یک ماه پیش چطور بود؟

منظورت چیه؟

تکلیف آن افرادی که امروز از آجرلو انتقاد می کنند و تا یک ماه پیش از او تعریف می کردند چه شد؟ چگونه همه چیز در یک ماه تغییر کرد؟ و برای مدیری که در عرض یک هفته تمام برنامه هایش برای فصل نقل و انتقالات با جدایی فرهاد مجیدی نقش بر آب شد؟ چرا هیچ کس اقداماتی را که ایرلو در استقلال انجام داد نمی بیند؟ حق تبلیغ، احیای اردوگاه حجازی؟ پرورش استعدادهای باشگاه با رسیدگی به آکادمی استقلال تا این تیم تا 5 تا 10 سال آینده نیازی به خرید بازیکن نداشته باشد و تبدیل به یک باشگاه سازنده شود؟ مدیران قبلی که استقلالی بودند و استقلالی ها را به کار انداختند چه کردند؟ ضمن اینکه آیا استقلال بعد از 9 سال با آجرلو قهرمان شد؟ لطفا منصف باشید و منصفانه به مسائل نگاه کنید. البته از یک موضوع دیگر نیز نباید غافل شد.

چه موضوعی؟

رفتار کاملا حرفه ای زمانی که گواردیولا منچسترسیتی را به مقصد بارسلونا یا تیم دیگری ترک کند، قطعا افرادی را که با آنها کار کرده و خود را به اندازه کافی در تیم جدید می شناسد، خواهد گرفت. آقای ایرلو برای اینکه بتواند هر چه سریعتر خود را با شرایط استقلال تطبیق دهد و مشکلات را هرچه سریعتر پشت سر بگذارد، افرادی را با خود آورد که با عملکرد آنها آشنا هستند. او نمی خواست در آزمون و خطا با کادرفنی باشگاه استقلال وقت تلف کند. همه اینها نشان از هوش او دارد. چرا بعضی ها می گویند آجرلو خوب کار نکرد یا پاس آورد؟ آیا کسانی که در آن مدت با او بودند کارهای بدی انجام دادند؟ قهرمانی با رکوردهای بی نظیر بد بود؟ اگر آرش برهانی را که همه ایران او را یک استقلالی دو ضرب می دانند در نظر بگیریم، بیشترین گل را برای استقلال به ثمر رسانده است. این تقابل های غیر منطقی چیزی جز نابودی استقلال در پی نداشت. یادمان باشد استقلال روزهای حساسی را پشت سر می گذارد و همه باید به این تیم کمک کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید