واکنش جالب جنین های پرسپولیس به حرکت آجرلو

اعتراض محمد رویانیان مدیرعامل سابق پرسپولیس به رفتار مدیرعامل استقلال آجورلو در جلسه هم اندیشی این باشگاه. رویانیان می گوید با اینکه آجورلو را دوست دارد اما تعجب می کند که چرا چنین حرکتی کرده است. گفتگوی رویانیان را در ادامه می خوانید:

* کری خوانی اصولی دارد و به نظرم ناخواسته حرکت زشتی انجام داد اما بعد از این ماجرا عذرخواهی می کنید. حیف که مردی با این رکورد در کارنامه اش ثبت شد. امیدوارم دیگر شاهد چنین اتفاقاتی نباشیم.

* در مورد اینکه مدیرعامل استقلال در مصاحبه ای اعلام کرد این تیم در زمین بازی می کند و سه امتیاز را می گیرد، باید بگویم این حرف هم اشتباه است. پرسپولیس در آن سال ها شایسته قهرمانی بود. نایب قهرمان آسیا هم با پارتی بازی کرد.

* یک تیم می تواند یک سال قهرمان شود نه پنج سال متوالی. هیچکس نمی تواند منکر بازی بی دقت پرسپولیس در این سال ها شود. می توان منکر عملکرد بی نظیر طارمی در پرسپولیس و حالا در اروپا شد و شاید امیری در این چند سال بهترین بازیکن پرسپولیس در تیم ملی باشد. سیدجلال حسینی به عنوان کاپیتان پرسپولیس کم کم به اسطوره این باشگاه تبدیل شد. نمی توان تیمی را که استاد برای پرسپولیسی ها ساخت.

* این حرف ها روزی علیه خود آجورلو تمام می شود. بنویس که من به شخصه خیلی دوستش دارم و همچنان برای استقلال زحمت می کشد. این تیم پاس را به اوج رساند و به همین دلیل حرفی برای گفتن دارد اما باید این را هم بگویم که درویش به عنوان مدیرعامل پرسپولیس از دوران جوانی عاشق این تیم بوده و همه را بهتر از دیگران می شناسد.

دیدگاهتان را بنویسید