خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با هواداران

خبر خوش برای پرسپولیس در آستانه دیدار با هواداران

دیدار تیم های پرسپولیس و هوادار از هفته بیستم لیگ برتر دوشنبه هفته جاری در ورزشگاه آزادی برگزار می شود.

در آستانه دیدار پرسپولیس و هوادار شاید لازم باشد به این نکته امیدوارکننده برای سرخ پوشان اشاره کرد که یحیی گل محمدی در مقابل دستیاران سابق خود کارنامه خوبی دارد و در این فصل شکستی را تجربه نکرده است.

با درخشش سعید صادقی مقابل تیمی آرام الهام بخش 3 شکست خورد

پرسپولیس در هفته پنجم لیگ برتر خلیج فارس میهمان هواداران بود. قرمزهای پایتخت پس از دو پیروزی متوالی در لیگ برتر مقابل هواداران قرار گرفتند و موفق شدند در این دیدار نیز پیروز شوند. ستاره این دیدار سعید صادقی بود که یک گل زد و یورگن لوکادیا دیگر گل پرسپولیس را به ثمر رساند. تک گل هواداران را داریوش شجاعیان از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند اما یحیی گل محمدی توانست دستیار سابق خود ساکت الهامی را شکست دهد.

تساوی مقابل دستیار قدیمی در هفته 13

تیم های پرسپولیس و پکان تهران از ساعت 15:30 در چارچوب هفته سیزدهم لیگ برتر در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند. نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان رسید و دو تیم با نتیجه مساوی راهی رختکن شدند. تلاش دو تیم برای گلزنی در نیمه دوم ناکام ماند تا در نهایت معتبی حسینی و یحیی گل محمدی برای تقسیم امتیاز به توافق رسیدند. خیلی ها دلیل تساوی بدون گل یحیی گل محمدی مقابل بازیکن قدیمی اش را به دلیل تعلیق طولانی مدت بازی های لیگ برتر به دلیل جام جهانی قطر می دانستند.

برد پر گل مقابل نساجی مازندران

نساجی مازندران در هفته پانزدهم با حمید مطهری مقابل پرسپولیس صف آرایی کرد. نساجی مازندران گل خورد و خیلی زود جبران کرد، شاید اگر احمد موسوی خوش شانس بود و ضربه او با واکنش دیدنی دانیال اسماعیلی فر مواجه نمی شد، تیم شمال گل دوم را به ثمر می رساند، اما پرسپولیس موفق شد 5 گل را به ثمر برساند. نساجی مازندران در بهترین عملکرد خود برای فصل و قهرمان نیم فصل می شود.

حالا این آمار برای هواداران پرسپولیس در آستانه دیدار هواداران امیدوارکننده به نظر می رسد. یحیی گل محمدی در این فصل مقابل دستیاران سابق خود 8 گل، 2 گل و 7 امتیاز به ثمر رساند.

دیدگاهتان را بنویسید