خبر دستگیری میترا حجار چه بود؟

تا لحظه انتشار این خبر، سایت داخلی اعلام کرد: از علت بازداشت خانم هاجر و نهاد بازداشت کننده اطلاعی در دست نیست.

پیش از این نیز برخی از هنرمندان از جمله کتایون ریاحی، هنگامه قاضیانی بازداشت شده بودند که پس از مدتی آزاد شدند.

خبرگزاری ایرنا نیز نوشت: ماه گذشته میترا حجار به همراه الناز شاکردوست، باران کوثری، سیما تیرانداز و هنگامه قاضیانی برای انتشار مطالب غیرمستند و تحریک آمیز به دادسرا احضار شدند.

میترا حجار در بهمن ماه 1355 در مشهد به دنیا آمد. وی فعالیت هنری خود را از سال ۱۳۷۶ با حضور در فیلم غریبانه آغاز کرد. در سال ۱۳۸۰ با بازی در سریال «پلیس جوان» وارد تلویزیون شد و در سال ۱۳۸۲ برای تحصیل در رشته کارگردانی ابتدا به فرانسه و سپس به آمریکا رفت. او در فیلم هایی چون بی مادر، غیبت موج، نیلگون، تپلی و مرد، سامورایی در برلین، باشگاه همسران و دیوانگی بازی کرده است.

خبرگزاری تسنیم هرچند با تکذیب خبر دستگیری میترا حجار نوشت: «دستگیری میترا حجار» ظهر امروز در فضای مجازی دست به دست شد و پس از مدت کوتاهی به یکی از پرمخاطب ترین اخبار خبرگزاری ها تبدیل شد. انتشار این خبر عاملی برای افزایش گمانه زنی های مختلف مردم و البته برخی از فعالان رسانه ای برای اطلاع از علت دستگیری این هنرمند شد، اما در این بین برخی گمانه زنی ها به شایعات مختلفی در مورد علت بازداشت این هنرمند رسید.

این تا این که در پیگیری برای دریافت پاسخ سوالات کاربران درباره دلایل دستگیری و بازداشت این هنرمند به این نتیجه رسید که موضوع دستگیری یا بازداشت وی اصلا مطرح نشده است.

یک منبع آگاه که نخواست نامش در این خبر منتشر شود به تسنیم گفت: موضوع دستگیری خانم هاجر به هیچ وجه صحت ندارد و تکذیب می شود و عجله برخی کانال های تلگرامی برای انتشار این خبر باعث انتشار اخبار نادرست از بازداشت او منتشر شود

به گفته وی، خانم حجار تنها 2 ساعت برای پاسخ به چند سوال تماس گرفته و اکنون پس از پاسخ به سوالات مورد نظر به خانه رفته است.

وی با اشاره به اینکه استفاده از کلمه دستگیری به اشتباه توسط یکی از اعضای کمیسیون پیگیری دستگیری هنرمندان مطرح شده است، تاکید کرد: اصلا بحث دستگیری مطرح نشد که بگوییم الان آزاد شده است.

به گفته این منبع آگاه، البته عدم پاسخگویی به موقع وکیل خانه سینما به انتشار خبر بازداشت این هنرمند، گمانه زنی ها را در این زمینه افزایش داده است.

دیدگاهتان را بنویسید