خبر عجیبی از اردوی استقلال رسید

خبر عجیبی از اردوی استقلال رسید

طبق برنامه اعلام شده از سوی سازمان لیگ، دیدار تیم های استقلال و نفت مسجد سلیمان روز سه شنبه هشتم شهریور از ساعت 20:30 در مسجد سلیمان آغاز می شود. با توجه به گرما و توقف های احتمالی بین دو نیمه برای خنک شدن بازیکنان، پیش بینی می شود این مسابقه 90 دقیقه ای (با احتساب 15 دقیقه استراحت بین دو نیمه) بیش از 100 تا 110 دقیقه طول بکشد. در واقع دیدار استقلال و مسجد سلیمان که از ساعت 20:30 آغاز می شود، حوالی ساعت 11 به پایان می رسد.

استقلالی پس از پایان بازی باید در نشست خبری شرکت کند و در نهایت با اتوبوس به اهواز برگردد تا شام بخورد و برای پرواز تهران آماده شود. اخبار دریافتی از اردوی تیم استقلال حکایت از نگرانی کادر فنی دارد که این شرایط باعث شود خستگی ناشی از بازی بر بدن بازیکنان استقلال تاثیر منفی بگذارد و در نهایت آنها را در خطر مصدومیت در دیدارهای آینده قرار دهد.

بر اساس این گزارش، طبق برنامه اعلام شده، اعضای این تیم فردا ساعت 17:00 با پرواز چارتر از طریق فرودگاه مهرآباد راهی اهواز می شوند و از آنجا با اتوبوس راهی مسجد سلیمان می شوند. آنها عصر روز سه شنبه در مسیر بازگشت حوالی ساعت یک تا دو بامداد وارد فرودگاه می شوند و قرار است ساعت سه بامداد چهارشنبه 9 شهریور با پرواز چارتر وارد تهران شوند.

دیدگاهتان را بنویسید