خبر مهم از پرسپولیس; بازگشت پدیده نوظهور

خبر مهم از پرسپولیس;  بازگشت پدیده نوظهور

پرسپولیس در اولین بازی خود در سال 1402 روز جمعه 20 فروردین در ورزشگاه شهدای مس رفسنجان در تیم مس رفسنجان به مصاف شاگردان محمد ربیعی می رود. سرخ پوشان پایتخت که قبل از تعطیلات فیفادی در دیداری حساس و سرنوشت ساز مقابل سپاهان شکست خوردند، جدا از برد در رفسنجان مقابل مس، راهی برای بقا در کورس قهرمانی و امیدواری برای بازگشت به بالای جدول دارند.

شاگردان ربیعی در کنار سپاهان کمترین باخت را در لیگ بیست و دوم پذیرفته اند اما یکی از 2 باخت نارنجی پوشان در لیگ بیست و دوم در دیدار اول مقابل پرسپولیس است و این مشکل پایتخت را سرخ کرده است امیدواریم در رفسنجان به موفقیت برسیم. . دغدغه اصلی یحیی گل محمدی برای دیدار با مس رفسنجان، نحوه چیدمان ترکیب تهاجمی تیمش است و سرمربی پرسپولیس در تلاش است تا به ترکیبی ایده آل در خط حمله دست یابد.

آیا دوباره به زوج الکتیر دیابات اعتماد دارید؟

یحیی گل محمدی لئاندرو پریرا را به دلیل محرومیت برای دیدار با مس رفسنجان در اختیار ندارد و در غیاب پریرا، سرمربی پرسپولیس به دنبال ایجاد زوج جدید در خط حمله سرخپوشان پایتخت است. مهاجم برزیلی در 3 بازی اخیر جزو جدایی ناپذیر تیم پرسپولیس بود اما حالا در دیدار با سپاهان کارت قرمز گرفت که باعث شد پریرا در دیدار مهم مقابل مس رفسنجان شانس بازی را از دست بدهد.

عیسی آل کثیر یکی از گزینه های یحیی گل محمدی برای حضور در خط حمله پرسپولیس است و گل محمدی در کنار آل کثیر می تواند بار دیگر به شیخ دیاباته تکیه کند. دیاباته پس از گذراندن یک دوره نسبتا طولانی با مصدومیت، دوباره به فرم ایده آل دست یافت و دقایقی در بازی دوستانه دیروز مقابل پیکان به میدان رفت تا آمادگی خود را نشان دهد. الکثیر و دیاباته روز درخشانی را در کنار هم مقابل صنعت نفت آبادان سپری کردند و گل محمدی امیدوار است در صورت استفاده از این زوج در رفسنجان، بار دیگر در ترکیب پرسپولیس بدرخشند.

آیا عبدی معادلات را تغییر می دهد؟

سرمربی پرسپولیس در دیدارهای گذشته نیز از محمد عمری در پست مهاجم استفاده کرده است اما به نظر می رسد برای دیدار با مس رفسنجان، تعداد مهاجمانی که در اختیار گل محمدی است، عمری را به پست تخصصی خود بازگرداند و به کار خود ادامه دهد. وینگر سرخپوشان پایتخت آرام مهدی عبدی یکی از گزینه های احتمالی برای حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس در دیدار با مس رفسنجان است.

عبدی روز گذشته در دیداری دوستانه مقابل پیکان تهران کاپیتان تیم پرسپولیس بود و موفق شد برای تیمش گلزنی کند تا جواب اعتماد یحیی گل محمدی را با یک گل بدهد. مهاجم باتجربه سوفیانی پس از درخشش مقابل پیکان به دنبال بازگشت او به ترکیب اصلی پرسپولیس است و با آمادگی بالای مهدی عبدی دور از ذهن نیست که این مهاجم بار دیگر به چهره محبوب یحیی گل محمدی تبدیل شود. و در ترکیب اصلی شیرهای سرخ قرار گیرد تا در پایتخت قرار گیرد.

مهدی عبدی در شرایطی شانس حضور در ترکیب اصلی پرسپولیس را دارد که در صورت اضافه شدن به ترکیب، یک بازیکن از عیسی الکتیر و شیخ دیابته در ترکیب اصلی قرار می گیرد. ، که به نظر می رسد بیشتر از آل کثیر استفاده می کند. احتمالاً یحیی گل محمدی در بازی با مس رفسنجان از زوج عبدی آل کثیر در خط حمله پرسپولیس استفاده خواهد کرد و دیاباته نیز به عنوان ذخیره به جمع سرخپوشان پایتخت اضافه خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید