خبر مهم استقلال رسید؛ این سه بازیکن در دربی کولاک می کنند

خبر مهم استقلال رسید؛  این سه بازیکن در دربی کولاک می کنند

دربی ویترین فوتبال باشگاهی ما محسوب می شود. اگرچه بعد از شروع رقابت های لیگ حرفه ای و اضافه شدن تیم های مدعی مانند سپاهان، فولاد و برخی مدعیان دیگر که در مقاطعی حتی تا قهرمانی لیگ برتر هم پیش رفتند، استقلال و پرسپولیس دیگر مانند دهه های گذشته جام قهرمانی را بین خود تقسیم نمی کنند. اما باز هم تقابل این دو تیم جذابیت انکارناپذیری دارد و اگرچه گاهی شاهد نمایش ضعیفی در دربی پایتخت هستیم اما وقتی به زمان تقابل آبی و قرمزها نزدیک می شویم همه نگاه ها به متن دوخته می شود و حواشی این مسابقه دربی تهران فرصت بسیار خوبی برای بازیکنان است تا خود را به سرمربی تیم ملی نشان دهند و اتفاقا سه بازیکن استقلال این روزها برای رویارویی با پرسپولیس لحظه شماری می کنند تا از این فرصت نهایت استفاده را ببرند نام آنها را برای دعوت به تیم ملی برای ثبت نام در دفترچه امیر گالنووی بنویسید. بازیکنانی که هواداران استقلال آنقدر روی دو نفرشان تاکید کردند که دعوت نکردن آنها به تیم ملی در دیدار با روسیه و کنیا باعث انتقاد از کلانوی شد.

تیر آرش

آرش رضاوند در ابتدای فصل بازیکنی بود که می‌خواست در فولاد باشد زیرا فکر می‌کرد فرصت‌های بیشتری برای پیشرفت در آنجا خواهد داشت، اما ریکاردو ساپینتو به او تاکید کرد که جو تیم از زمان سرمربیگری فرهاد مجیدی تغییر کرده است. مربی و اگر در استقلال باشد، مانده قطعا می تواند حقش را در زمین بگیرد. آرش ماند و هفته به هفته بهتر شد. بازیکنی که حالا به عنوان یکی از مهم ترین عوامل ایجاد موقعیت برای مهاجمان استقلال به حساب می آید و زمانی که امیر کلانویی لیست نوروزی تیم ملی را اعلام کرد، تعداد قابل توجهی از هواداران استقلال از او انتقاد کردند که رضاوند را در آن لیست ندیده است. اگرچه بازی های زیادی تا پایان فصل باقی مانده است، اما رضاوند به خوبی می داند که اگر در مقابل پرسپولیس عملکرد خوبی داشته باشد، شانس دعوت شدنش به تیم ملی در خردادماه برای رقابت های CAF به میزان قابل توجهی افزایش می یابد، بنابراین او این کار را نخواهد کرد. اصلا بازی یکشنبه رو از دست دادم

مرد نامرئی

یکی دیگر از بازیکنان استقلال که ساپینتو او را فرصت خوبی برای به نمایش گذاشتن توانایی هایش می داند، سعید مهری است. بازیکنی که در روزهای ابتدایی فصل جمعی از هواداران استقلال از سرمربی این تیم به خاطر جا گذاشتن او در لیست انتقاد کردند و معتقد بودند که بهتر است به جای سعید بازیکن دیگری به خدمت بگیرند اما ریکاردو ساپینتو کاملاً مخالف آنها فکر می کند. و زمان نشان داد که او گفته است که نظرش در مورد مهری کاملاً درست است.

سعید مهری آرام آرام در ترکیب اصلی استقلال جای گرفت و نشان داد وقتی خوب از او استفاده می شود چه مهره ای موثر است.

سعید اکنون یکی از ارکان خط هافبک استقلال محسوب می شود و اگرچه سبک بازی او به گونه ای است که به نوعی در تاکتیک های این تیم مشخص می شود و او مرد نامرئی خط هافبک استقلال است، اما اگر در دربی آنقدر خوب باشد، مانند در سایر مسابقات قطعا می تواند نظر سرمربی تیم ملی را به خود جلب کند

طوفان مرد جنوبی

دعوت نشدن مهدی کایدی به تیم ملی قطعا یکی از بزرگترین سوالات هواداران استقلال در مورد امیر گلنوی در نوروز بود. بازیکنی که در حال حاضر یکی از آماده ترین فوتبالیست های کشورمان است و سهم جدی از بار هجومی استقلال را به دوش می کشد. مهدی هم از نظر گلزنی، هم تکنیکی برای گلزنی و هم به هم زدن ساختار دفاعی حریف خیلی خوب کار می کند و همین چند روز پیش دیدیم که با خط دفاعی هواداران چه کرد. اتفاقا کایدی سابقه درخشش در دربی را هم دارد و اگر او همان بازیکنی باشد که همه انتظار دارند یکشنبه آینده باشد، بدون شک استقلالی ها بار دیگر سرمربی تیم ملی را زیر فشار خواهند گذاشت تا نام این بازیکن را ببینند. فوتبالیست جنوبی در تیم ملی .

دیدگاهتان را بنویسید