اسکان اضطراری 85 مسافر تحت پوشش کولاک در جاده های آذربایجان غربی / امداد رسانی به 100 خودرو گرفتار در برف و کولاک

وی ادامه داد: 20 نفر از این مسافران در پانسیون جمعیت هلال احمر میاندوآب، 11 نفر در پایگاه امداد و نجات آق بلاغ هلال احمر اشنویه، 13 نفر توسط هلال احمر جمعیت مهابا اسکان داده شدند. .

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: همچنین 41 نفر توسط جمعیت هلال احمر شهرستان نقده در پایگاه امداد و نجات جاده ای هلال احمر حیدرآباد اسکان داده شدند.

جعفرزاده بیان کرد: همچنین امدادگران استان طی 24 ساعت گذشته به 100 خودرو گرفتار در برف و کولاک با 295 سرنشین در محورهای مواصلاتی استان کمک کرده اند.

وی بیان کرد: در این عملیات برای امداد و نجات خودروهای گرفتار در برف و کولاک 15 تیم امدادی با 13 دستگاه آمبولانس و چند دستگاه آمبولانس امدادرسانی کردند.

وی گفت: همچنین سه مادر باردار نیز طی 12 ساعت گذشته توسط تیم های امدادی هلال احمر استان نجات یافته و به مراکز درمانی منتقل شدند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: این مادران باردار در شهرستان های سلماس، سرداش و مهاباد بودند که با تلاش امدادگران به موقع به مراکز درمانی منتقل شدند.

جعفرزاده ادامه داد: این مادران باردار از اهالی روستاهای کاجی آباد، حاجی افغانستان و گپیس از توابع این شهرستان ها بودند که پس از ساعت ها تلاش حمایتی به مراکز درمانی منتقل شدند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید