پرتاب 55 خودرو گرفتار در برف و کولاک در محور اشنویه – ارومیه


ساعت: 10:16
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۲/۱۹
کد خبر: 1814440

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی از رهاسازی 55 دستگاه خودرو گرفتار در برف و کولاک با 5 سرنشین در محور اشنویه – ارومیه (معبر گرده) توسط تیم امداد و نجات جاده ای پایگاه عقبله اشنویه خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ امیر جعفرزاده در گفت و گو با اروم نیوز گفت: پس از تماس تلفنی و درخواست کمک، تیم امداد و نجات جاده آق بلاغ اشنویه و تیم امداد کوهستان شعبه اشنویه پس از دریافت خبری از مرکز کنترل و هماهنگی عملیات امداد و نجات استان هلال به محل حادثه به منظور رهاسازی و نجات سرنشینان خودروهای گرفتار شده.

وی در تشریح این امداد رسانی گفت: تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات جاده ای اشنویه در محور مذکور در این عملیات که چهار ساعت به طول انجامید، 55 دستگاه خودرو را با زنجیر چرخ رهاسازی و در مجموع حدود 250 نفر را نجات دادند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در این عملیات که خودروها درگیر برف و کولاک بودند، نیروهای امدادی هلال احمر اقدام به توزیع مواد غذایی شامل 2 کیلوگرم خرما، 35 بسته بیسکویت، 12 بطری کردند. آب معدنی . .

جعفرزاده افزود: نیروی انسانی در این عملیات برای امداد و نجات خودروهای گرفتار در برف و کولاک از جمله یک تیم امداد جاده ای و یک تیم امداد کوهستان، پنج امدادگر، یک آمبولانس و یک آمبولانس استفاده شد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید