62 تیم عملیاتی هلال احمر کرمانشاه در آمادگی کامل رزمی هستند/ امداد رسانی به 452 مسافر گرفتار در برف و کولاک

ساعت: 11:29
تاریخ انتشار: 1400/10/30
کد خبر: 1802069

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه بلند کرد؛

فرزین معتمدی گفت: 62 تیم عملیاتی در آمادگی کامل رزمی هستند. پس از اولین بارش برف در 30 شهر، 30 تیم به صورت مستقیم در امدادرسانی شرکت کردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ فرزین معتمدی در گفت و گو با خبرنگار مرصادنیوز با بیان اینکه نیروهای هلال احمر به محض ورود سامانه بارشی به استان آمادگی 100 درصدی داشتند، گفت: بر این اساس 62 تیم عملیاتی در آمادگی کامل رزمی قرار دارند و در حال حاضر 62 اکیپ عملیاتی در آمادگی کامل قرار دارند. پس از اولین بارش برف در 30 شهر، 30 تیم به صورت مستقیم در امدادرسانی شرکت کردند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: در این مدت 902 دستگاه خودرو از برف و کولاک پاکسازی و به حاشیه جاده منحرف شدند و 452 بسته مواد غذایی بین افراد گرفتار در جاده ها توزیع شد.

وی همچنین از توزیع 600 بسته غذایی 72 ساعته از طریق سه میدان در روستاهای برف گیر در مناطق مرزی پاوه خبر داد و گفت: مسدود، توزیع شد.

معتمدی گفت: در سایر عملیات های پشتیبانی هلال احمر 13 زن باردار که امکان انتقال با آمبولانس به بیمارستان را نداشتند و دو نفر از آنها با بالگرد منتقل شدند.

وی گفت: در شهرستان جوانرود 150 خانوار در محاصره برف قرار دارند و به آنها کمک می شود و تاکنون 150 بسته غذایی بین آنها توزیع شده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمانشاه افزود: همچنین 250 بسته غذایی توسط جمعیت هلال احمر در شهرستان های دالاهو، سرپلذهاب و ماهیدشت توزیع شده است.

وی گفت: امکانات و تجهیزات برای زهکشی آب در 15 پایگاه شهری برای تخلیه آب منازل و … در صورت نیاز در حال آماده سازی است.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید