خبر مهم دو مجروح در پرسپولیس؛ به بازی حساس میرسی؟

خبر مهم دو مجروح در پرسپولیس؛  به بازی حساس میرسی؟

پرسپولیس در شرایطی تمرینات خود را در سال جدید آغاز کرد که تیم ملی خود را نداشت و از 12 فروردین به کادر فنی منتقل شدند اما خبری از وحید امیری نبود. خیلی زود مشخص شد که امیری از ناحیه کمر آسیب دیده و مدت زیادی تمرین نخواهد کرد. امیری از ناحیه دیسک کمر آسیب دید و با توجه به وسعت آسیب نیاز به استراحت و درمان داشت. به همین دلیل در سه هفته اخیر استراحت کرده و تحت درمان بوده است.
وحید امیری از دیروز بدون مشکل شروع به کار کرد تا امیدهای خود را برای بازگشت به موقع به دیدارهای نهایی و سرنوشت ساز افزایش دهد اما تیم ملی همچنان با ایده آل فاصله دارد. پس از اعلام زمان مصدومیت این بازیکن، گفته شد امیری اوایل اردیبهشت ماه تست می دهد تا وضعیت او مشخص شود. این تست عملکرد ورزشی او را محک می زند اما حالا که امیری نرم می دود احتمالا آخر هفته آینده این تست توسط او گرفته خواهد شد.

فرشاد فرج که هنگام بازی با آلومینیوم از ناحیه مچ پا دچار آسیب دیدگی شده بود، دو روز پیش از آتل خارج شد و فیزیوتراپی را آغاز کرد. فرشاد فرج نیز در حال حاضر مشغول به کار است و تا دو هفته دیگر به سختی می تواند به محل تمرین بیاید و دویدن را آغاز کند.
با این شرایط تست آخر هفته آینده مشخص می کند که آیا وحید می تواند تمرینات خود را حدود یک هفته مانده به بازی با پیکان آغاز کند یا خیر، اما آنچه مشخص است امیری و فرج در روز 14 اردیبهشت به مصاف پیکان نمی روند.
البته بین این دو بازیکن، خود وحید امیری امیدوار است که برای پیکان بازی زیادی کند و بی سر و صدا درمان می کند و تمرین می کند تا سر وقت و طبق برنامه ادامه دهد که با توجه به حال و هوا و شرایط امیری اصلا عجیب نیست.

دیدگاهتان را بنویسید