خبر مهم پرسپولیس پس از دیدار گل محمدی و درویش

خبر مهم پرسپولیس پس از دیدار گل محمدی و درویش

حوالی ظهر یکشنبه گذشته رضا درویش مدیرعامل باشگاه در دفتر خود با یحیی گل محمدی سرمربی این تیم دیدار کرد.

نه یحیی گل محمدی و نه رضا درویش در هنگام خروج از دفتر باشگاه در مورد محتوای جلسه با رسانه ها صحبتی نکردند. سایت باشگاه نیز با انتشار خبری کوتاه نوشت: در این جلسه شرایط و برنامه های تیم در دیدارهای باقی مانده تا پایان لیگ برتر مورد بررسی قرار گرفت. آنها همچنین در مورد حل مشکلات مالی و پرداخت پول بازیکنان صحبت کردند.

این در حالی است که هواداران پرسپولیس در فضای مجازی نه یک مربی ایرانی بلکه یک مربی باکیفیت خارجی می خواهند که تیمشان را برای فصل آینده هدایت کند. شکست مقابل سپاهان از یک سو، از دست دادن فرصت قهرمانی از سوی دیگر و مهمتر از آن پیروزی زودهنگام استقلال، صفحه های هواداران پرسپولیس در فضای مجازی را به انتقاد شدید از یحیی گل محمدی، سرمربی پرسپولیس برانگیخت. آنها با برشمردن دلایل بی شمار برای عصبانیت مربی، بهانه های نامناسب و اعتراض های مکرر به رد ایرادات فنی، به گل محمدی و دستیارانش در پرسپولیس حمله کردند و خواستار خروج کادر فنی از پرسپولیس شدند.

ضمن اینکه هواداران پرسپولیس در فضای مجازی از یک مربی ایرانی نه یک مربی با کیفیت خارجی می خواهند که هدایت تیمشان را برای فصل آینده بر عهده بگیرد. اما رضا درویش در این دیدار خانوادگی مانند مصاحبه های قبلی خود بر حمایت از یحیی گل محمدی تاکید کرد و به سرمربی خود اطمینان داد که با گزینه دیگری مذاکره نکرده است.

شنیدیم مدیرعامل پرسپولیس در این جلسه هرگونه گفتگو با برانکو، علی دایی، علی کریمی و مربیان خارجی را تکذیب کرد و از یحیی گل محمدی خواست تا 3 بازی باقی مانده را تا پایان فصل با زور ادامه دهد! جالب اینکه شنیدیم سرمربی پرسپولیس نیز در این دیدار دو نفره به رضا درویش گفته است: «دو سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و می خواهم با قدرت به کارم ادامه دهم. جدی‌ها کاری نکرده‌اند که شهریار مغانلو این انتقال را جدی‌تر نگیرد، زیرا من بازیکنان و ستاره‌های قوی را برای فصل آینده می‌خواهم.

پس از این دیدار و صحبت های رد و بدل شده، یحیی گل محمدی با روحیه بهتری وارد تمرین پرسپولیس شد و نظاره گر شاگردانش بود، در حالی که هنوز خبر جدایی یا استعفای احتمالی او در فضای مجازی به چشم می خورد!

دیدگاهتان را بنویسید