پیام مهم یحیی گل محمدی به درویش؛ سرمربی پرسپولیس ماندگار است

پیام مهم یحیی گل محمدی به درویش؛  سرمربی پرسپولیس ماندگار است

مدتی است شایعاتی مبنی بر نیمکت نشینی پرسپولیس و رفتن یحیی گل محمدی به گل گهر به گوش می رسد که حالا با واکنش رضا درویش همراه شده است.

با حضور امیر قلعه نویی روی نیمکت تیم ملی بحث های زیادی در مورد آینده نیمکت نشینی گل گهر سیرجان در فصل پیش رو به وجود آمد که البته این تیم با هدایت تیم پرتلاش نساجی مازندرانی را شکست داد. سرمربی سعید الهوی.

یکی از شایعات مطرح شده در این راستا مربوط به حضور یحیی گل محمدی سرمربی فعلی پرسپولیس در این تیم است. البته گل محمدی یک فصل دیگر در پرسپولیس حضور دارد و شنیده ها حاکی از آن است که باشگاه سیرجانی به سرمربی فعلی پرسپولیس پیشنهاد قراردادی 100 میلیاردی داده است.

رضا درویش، مدیرعامل پرسپولیس در واکنش به این خبر که در فضای مجازی آمده است، گفت: شما می گویید شایعه است! همیشه همیشه ما همیشه از کادر فنی خود حمایت می کنیم و تمام تلاش خود را برای موفقیت و قهرمانی در این فصل انجام خواهیم داد. کسانی که در مورد پیشنهاد 100 میلیاردی بحث می کنند یا نمی دانند 100 میلیارد بشمارند یا نمی دانند 100 میلیارد چقدر است. آیا ممکن است یک باشگاه در ایران بتواند و بخواهد 100 میلیارد پیشنهاد بدهد؟

اما داستان چیست؟ چرا باید مدیرعامل باشگاه پرسپولیس به شایعه ای این چنین واکنش نشان دهد؟

شنیدیم پس از انتشار شایعه پیشنهاد 100 میلیارد تومانی گل گهر سیرجان به یحیی گل محمدی، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با سرمربی تیمش تماس گرفت و در این خصوص از او پرسید.

به نظر می رسد یحیی گل محمدی هم خیال رضا درویش را راحت کرده و اظهار داشت: یک سال دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم و به آن قرارداد پایبند هستم و می مانم.

دیدگاهتان را بنویسید