خروج یک بازیکن از فهرست ساپینتو قطعی شد

خروج یک بازیکن از فهرست ساپینتو قطعی شد

سیاوش یزدانی پس از کش و قوس های فراوان توانست آزادی نهایی خود را از خدمت سربازی به دست آورد. این مدافع باتجربه که در ماه های اخیر نیروی دریایی SEAL بود، حدود یک ماه پیش درخواست سرپرستی پدرش را داد و سرانجام امروز تاییدیه معافیت خود را دریافت کرد. یزدانی فردا به انزلی می رود و با انجام مراحل اداری رسما از خدمت سربازی ترخیص می شود.

آنچه برای سیاوش یزدانی مهم است مقصد آینده او در فوتبال ایران است. مدافع سابق تیم ملی با جدایی از استقلال یک فصل و نیم دیگر با این باشگاه قرارداد داشت و حالا به دلیل آزادی بازیکن آبی ها به حساب می آید.

کادرفنی استقلال که در ابتدای نقل و انتقالات امید زیادی به بازگشت یزدانی به تیم خود داشتند اما به مرور زمان از آزادی این بازیکن ناامید شدند و شروع به جذب تعداد زیادی بازیکن کردند. حالا کار به جایی رسیده است که لیست بازیکنان بزرگسال استقلال روی 20 بازیکن بسته شده و عملا جایی برای بازگشت یزدانی وجود ندارد.

در عین حال شکی نیست که استقلالی ها ستاره سابق خود را به راحتی رها نمی کنند و به احتمال زیاد دوباره او را در لیست آبی ها خواهیم دید. البته در این شرایط نام یک بازیکن باید از لیست استقلال حذف شود. به همین دلیل به احتمال زیاد در روزهای آینده شاهد جدایی یکی از شاگردان ریکاردو ساپینتو خواهیم بود تا راه برای یزدانی باز شود.

در شرایط فعلی محتمل ترین بازیکن برای جدایی از استقلال سیدمحمد حسینی است. مدافع تیم هواداران فصل گذشته یکی از اولین خریدهای تابستانی استقلال برای پست دفاع میانی بود که در بازی های دوستانه هم عملکرد خوبی داشت و ساپینتو را راضی کرد اما حالا با بازگشت یزدانی ترافیک زیادی در خط دفاعی ایجاد شده است. ، احتمال رفتن حسینی آبی ها زیاد است.

استقلال به غیر از یزدانی در مرکز خط دفاعی، پیش از این رافائل سیلوا، عارف غلامی، رزبه چسمی، محمدحسین مرادمند و سیدمحمد حسینی را در اختیار دارد که برای یک تیم چندان منطقی نیست. بنابراین یکی از محتمل ترین گزینه ها برای جدایی از استقلال حسینی به نظر می رسد.

از سوی دیگر با توجه به اضافه شدن محمد محبی و مهدی کایدی به جمع استقلالی ها، این احتمال وجود دارد که ساپینتو به یکی از مهاجمان تیمش اجازه جدایی بدهد. اگرچه این مربی پرتغالی در آخرین بازی با سپاهان از 7 بازیکن مختلف در خط حمله استقلال استفاده کرد اما بدون شک اضافه شدن کاوه رضایی، محمد محبی و مهدی قیدی ترافیک عجیبی را در خط حمله ایجاد می کند. به همین دلیل این احتمال وجود دارد که نام یک مهاجم حذف شود و آن بازیکن به تیم دیگری بپیوندد تا لیست استقلال خالی شود و یزدانی اضافه شود.

این در حالی است که باشگاه استقلال هیچ واکنش رسمی به موضوع جدایی یکی از بازیکنان برای بازگشت یزدانی ندارد. حالا که گمانه زنی های زیادی مبنی بر جدایی بازیکنی به گوش می رسد، به نظر می رسد مدیران ساپینتو و استقلال باید هر چه زودتر تصمیم بگیرند و نام بازیکنی که از این تیم جدا می شود را رسانه ای کنند.

دیدگاهتان را بنویسید