خرید بازیکن خارجی برای استقلال دور از ذهن بود؟

محمد مومنی یکی از اعضای هیات مدیره باشگاه استقلال عصر امروز در گفتگو با رادیو ایران درباره آخرین شرایط این باشگاه برای پرداخت مطالبات استراماچونی، جذب بازیکنان خارجی و همچنین شایعه برکناری علی فتح الله زاده صحبت کرد.

سخنان مومنی را در ادامه می خوانیم:

* این ادبیات با فوتبال برابری نمی کند

این ادبیاتی که در فوتبال وجود دارد در شکوه و شخصیت فوتبال ما نیست که همه ما بگوییم و آنچه را که دوست داریم با ادبیات خودمان بیان کنیم. باید به فکر بچه هایی باشیم که می خواهند آینده این کشور باشند و در صحبت هایی که با هم داریم سعی کنیم فرهنگ اجتماعی خود را بالا ببریم.

* اطلاعات و فیلم‌هایی که طرفداران ارائه کردند

اینکه استقلال در سه هفته اخیر نتایج بسیار خوبی کسب کرد، بیشتر به دلیل اطلاع رسانی و تشویق هواداران به این تیم است. بعد از باخت به سپاهان شوک وارد شد و بچه ها زحمت کشیدند تا ملوان را در تهران شکست دهند و بقیه نتایج نشان از اتحاد و یکپارچگی بود. مدیر عامل محترم و آقای ساپینتو و بقیه اعضای باشگاه طوری رفتار کردند که بین همه اتحاد برقرار شد تا بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم و باعث خوشحالی هواداران شویم.

* فتح الله زاده به کار خود ادامه می دهد

آقای فتح الله زاده اهل فوتبال هستند و همیشه در فوتبال حضور داشتند و به باشگاه ها و فوتبال پیشنهاد می دادند. الان هم در راس باشگاه استقلال هستند و قطعا به کار خود ادامه می دهند. از همه لحاظ مدیری باتجربه با مدارج بسیار خوب است. احساس من این است که به دلیل رفتار خوب آقای فتح الله زاده با آقای ساپینتو و ارتباط دو طرفه ای که برقرار شد، رفاقتی بین همه ایجاد شده است که می توان آن را ادامه داد و در پایان فصل با نتایج زنده تر و بهتر مواجه خواهیم شد. کارایی. آقای فتح الله زاده در جایگاه خودش است و عوارضی که برای او ایجاد می شود به خاطر مصدومیت استقلال است نه آقای فتح الله زاده.

* به دنبال راه حلی برای پرداخت بدهی استراماچونی هستیم

دیروز جلسه ای داشتیم که راه های مختلف درآمدزایی برای پرداخت مطالبات آقای استراماچونی را بررسی کردیم و راه حل مناسبی ارائه کردیم که امیدواریم مدیریت محترم بتواند این موضوع را حل کند. البته ما همچنان در خدمت آقای فتح الله زاده هستیم و هر جا برنامه ای باشد در کنارشان هستیم تا با پرداخت مطالبات آقای استراماچونی حواشی پیرامون مدیرعامل و هیات مدیره را خنثی کنیم. هرچند این روزها حاشیه های زیادی درباره استقلال وجود دارد.

* کارکنان برای حل این مشکل کمک می کنند

ما تمام تلاش خود را می کنیم و وظیفه ماست که به درخواست آقای استراماهونی اقدام عاجل انجام دهیم و این اتفاق خواهد افتاد. ما نه دوست داریم برای کسی حاشیه ایجاد کنیم و نه دوست داریم کسی برای ما حاشیه ایجاد کند. جامعه ما الان باید آرامش داشته باشد و استرس نداشته باشیم. من از کسانی که از استقلال می گویند می خواهم طوری صحبت کنند که بار این جامعه ای که این همه رنج می کشد، سنگینی نکنند. ما تمام تلاش خود را می کنیم و مسئولانی که در راس هستند قطعا پاسخ مثبت خواهند داد تا مشکل درخواست های آقای استراماچونی حل شود.

* کاوه رضایی؟ من در مورد اسامی صحبت نمی کنم

در مورد نام افراد نظر خاصی ندارم اما نظر سرمربی برای ما مهم است. مدیریت شانه به شانه سرمربی است و تلاش می کند همه انتظارات را برآورده کند و ما نیز در کنار آقای فتح الله زاده هستیم. اگر اسمی برده شود قطعا با مساعدت آقای ساپینتو و مدیرعامل اجرایی خواهد شد.

* باشگاه به دنبال بازیکن خارجی است

در مورد بازیکن خارجی، اگر آقای ساپینتو احساس کند نیازی وجود دارد، قطعا این اتفاق خواهد افتاد. اگر آقای ساپینتو چیزی بگوید حتما آقای فتح الله زاده عمل می کند. نظر سرمربی در مورد مسائل فنی بر همه ارجح است و اگر تصمیم بگیرد بازیکن می خواهد، آقای فتح الله زاده دریغ نمی کند و ما کمک می کنیم. صد در صد باشگاه به فکر جذب بازیکنان خوب خارجی است.

* مشکلی با پرداخت نداریم

در حال حاضر مشکلی در پرداخت نداریم و بازیکنان درآمد لازم را دریافت کرده اند و به همین دلیل آرامش برقرار است و این روزها بازی درخشانی داریم و نتیجه می گیریم. امیدوارم در بازی های آینده مقابل پیکان و نساجی و … نتایج قابل قبولی کسب کنیم تا به اوج نزدیک شویم زیرا بازیکنان در کنار هم بازی می کنند و فرصت های زیادی برای امتیاز دادن به یکدیگر وجود دارد و باید از این فرصت استفاده کنیم.

* حضور تماشاگران از الزامات فدراسیون است

حضور یا عدم حضور تماشاگران بستگی به قوانینی دارد که فدراسیون فوتبال تدوین و تنظیم می کند. پیشنهاد ما این است که از حضور تماشاگران بهتر استفاده کنیم اما فدراسیون در این زمینه نقش مهم و مهم تری دارد.

* Sapinto قطعا یک برنامه بازی فلش اختصاصی دارد

پیکان تیمی است که کاملا بسته بازی می کند و بازی بسته کار را برای استقلالی ها سخت می کند. آقای حسینی مربی باهوشی است که فضاها را از تیم می گیرد و باید بدون توپ حرکت های زیادی انجام دهیم تا دروازه پیکان باز شود. آقای ساپینتو باید برای این دیدار برنامه ریزی ویژه ای داشته باشد و مقابل پیکان ترفندهای مختلفی برای رسیدن به گل و عدم از دست دادن امتیاز دارد.

* وزیر ورزش تصمیمات خوبی به ما می دهد

به نمایندگی از اعضای هیئت مدیره از وزیر محترم جناب آقای دکتر سجادی تشکر و قدردانی می نماییم. او در مسائل استقلال اختیار کامل دارد و همه قبول داریم که با تصمیماتی که در ذهن دارد به باشگاه استقلال کمک کنیم. آنها به ما راه حل های مناسب می دهند. قطعاً نباید منابع مادی به ما بدهند، خیلی خوب است که به ما تصمیم می‌دهند از کجا و با چه پتانسیلی می‌توانیم منابع مادی را بگیریم و به جایگاهی برسیم که بهتر بتوانیم مشکلات را حل کنیم.

* بزرگترین مشکل مجوز حرفه ای استراماچونی است

مهمترین چالشی که در حال حاضر با آن روبرو هستیم پرداخت های آقای استراماهونی است. اگر این کار را بکنیم، مشکل دیگری نداریم که قابل حل نباشد.

دیدگاهتان را بنویسید