حضور کلانوی در تیم ملی دور از ذهن بود؟

امیر گالنووی پیش از سرمربیگری تیم سپاهان مورد توجه ملی پوشان قرار گرفت اما باشگاه سپاهان با جدایی او مخالفت کرد و در نهایت اسکوچیچ سرمربی تیم ملی شد.

بله، امیر کلانویی یکی از گزینه های جدی سرمربیگری تیم ملی است اما او اعلام کرد در حال حاضر آمادگی روحی و جسمی برای حضور در اردوی تیم ملی را ندارد. با این حساب انتخاب او و سایر گزینه های داخلی به عنوان سرمربی تیم ملی منتفی است. مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی به صراحت اعلام کرد که اتحادیه فوتبال انگلیس برای جذب پاکو هیومز با آنها مذاکره نکرده است. ضمن اینکه باشگاه های سپاهان، استقلال و فولاد در حال حاضر از جدایی مربیان خود راضی نیستند. در حالی که در این مقطع باید سرمربی تیم ملی انتخاب شود. چرا که ملی پوشان باید خود را برای دیدار 12 و 20 فروردین با روسیه و عراق آماده کنند.

دومنیکو تدسکو ایتالیایی یکی از گزینه های جدی فدراسیون فوتبال برای انتخاب سرمربی تیم ملی بود که هدایت تیم بلژیک را برعهده گرفت و به نظر می رسد با توجه به علاقه مردم و موافقت وزیر ورزش و جوانان، هروه رنار فرانسوی به احتمال زیاد سرمربی تیم ملی می شود. او در جام جهانی 2022 با عربستان مقابل آرژانتین قهرمان شد. قبل از مارک ویلموتس، رنارد به عنوان سرمربی تیم ملی انتخاب شد اما او درخواست کرد چند ماه در تهران باشد که فدراسیون فوتبال نپذیرفت و در نهایت با مارک ویلموتس قرارداد بست.

آن طور که شواهد نشان می دهد سرمربی تیم ملی در اسفند ماه منصوب می شود و تمرینات تیم ملی با هدایت سرمربی جدید نیز از همان ماه آغاز می شود.

دیدگاهتان را بنویسید