انتخاب کلانوی برای تیم ملی کار هوشمندانه ای بود

پاکو حامز درباره پیشنهاد نامش به عنوان سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان قبل از انتخاب امیر کلانوی گفت: اینها شایعات است. تنها واقعیت این است که من سرمربی تراکتور هستم. ما نمی توانیم شنیده ها را دنبال کنیم و به آنها وابسته باشیم. برخی از آنها دروغ است، اما همه آنها شایعه هستند.

وی با توجه به اینکه بسیاری از رسانه های حرفه ای او را نزدیک به تیم ملی می دانستند و هیچ بحثی با او، مدیریت و مالک باشگاه تراکتورسازی برای حضورش روی نیمکت تیم ملی فوتبال ایران صورت نگرفت، گفت: خیر. من فکر می کنم انتخاب تیم ملی ایران واقعا سرمربی خوبی است و آنها انتخاب بسیار هوشمندانه ای انجام دادند. از سرمربی جدید هم برای دعوت از بازیکنان تراکتورسازی تشکر می کنم. واقعا لحظه مثبتی برای ما بود. به عنوان تیم تراکتورسازی دوست داریم در دعوت بعدی سرمربی تیم ملی بازیکنان بیشتری از تیم خود را دعوت کنیم. واقعا برای سرمربی فعلی تیم ملی ایران آرزوی موفقیت دارم.

سرمربی تراکتورسازی افزود: بازی با کنیا را تماشا کردم. وقتی سرمربی جدید می آید قضاوت در مورد شما زود است چون فقط یک هفته با تیم کار کرده و قضاوت درباره عملکرد او و تیم ملی زود است. با گذشت زمان، گالنووی سعی کرد تیم خوبی را تشکیل دهد. ما مربیان برای کار به زمان نیاز داریم.

خمز درباره دلیل انتخاب تراکتور توضیح داد: تراکتور اولین تیم ایرانی بود که با من تماس گرفت. پروژه بسیار جاه طلبانه این باشگاه را خیلی دوست داشتم. سرمربیگری تیم های بزرگ لیگ برتر ایران کار ساده ای نیست.

وی درباره اینکه آیا قبل از حضور در تراکتورسازی از دیگر تیم های آسیایی به خصوص از کشورهای حاشیه خلیج فارس پیشنهاد داشت یا خیر، توضیح داد: برخی از تیم های آسیایی به من پیشنهاد دادند اما یا زمان بندی آنها خوب نبود یا پیشنهادها برایم جذاب نبود. پیشنهاد تراکتورسازی جالب بود و توجهم را جلب کرد و به اینجا رساند.

سرمربی تراکتورسازی درباره جدایی کاوه رضایی از این تیم گفت: او رفت و اتفاقی نیفتاد. تصمیم گرفت برود. دوست داشتم او بماند، اما قراردادش به او اجازه داد تا در دسامبر تیم را ترک کند. کاوه هم تصمیم گرفت برود.

حامز در مورد اینکه بعد از این کار شایعه شده بود که رضایی می خواهد به تراکتور برگردد اما به دلیل پر بودن فهرست، گفت: وقتی تصمیم به رفتن گرفت دیگر راه برگشتی وجود نداشت.

در مورد اینکه رضا اسدی پس از تغییر پست و بازی در پست فوروارد نتیجه فوق العاده ای کسب کرد و حتی به تیم ملی دعوت شد، این در شرایطی است که ساکت الهامی می گوید اگر در دفاع بازی کند حتی می توانند. بازی در رئال مادرید! وی گفت: اسدی واقعاً می تواند در هر جایی بازی کند، اما با توجه به سیستم ما و نحوه بازی ما، فکر می کنم بهترین مکان برای این است که مهاجم فعلا متوقف شود، نه به خاطر گل هایش، بلکه به خاطر کارش و تاثیری که دارد. در تیم.”

سرمربی تراکتورسازی درباره واکنش ریکاردو آلوز به درگیری با جیمز در فضای مجازی گفت: برایم مهم نیست در فضای مجازی چه می گذرد و چه می گویند. من چیزی آنلاین نگذاشته ام پس برایم مهم نیست.

جیمز در خصوص اینکه آیا ملاقاتی با آلوز داشته است یا خیر، توضیح داد: ما جلسه ای داشتیم اما طبیعی است که نتیجه دیدار شخصی خصوصی بماند. هواداران تراکتور نباید نگران آلوز باشند.

او گفت کدام بازیکن ایرانی نظرش را جلب کرد: رضا اسدی. همه بزرگان فوتبال ایران واقعا خوب هستند و درست و معقول نیست که فقط از یک نفر نام ببریم. هر بازیکنی در تیم های سطح بالای ایران مثل پرسپولیس، گل گهر، فولاد و سپاهان بازیکنان واقعا خوبی دارد. در تیم های سطح بالاتر بازیکنان باکیفیتی حضور دارند و در تیم های برتر نیز بازیکنان بهتری داریم.

وی در خصوص اینکه سرمربی تراکتورسازی با توجه به قرارداد طولانی مدتی که با باشگاه دارد، باید از قبل به فکر بازیکنانی می بود، پاسخ داد: اگر نامی را ذکر کنم، شرایط برایم پیچیده می شود و بهتر است به یک بازیکن اشاره نکنم. نام.

حامز در خصوص جمله «الان می توانم راحت بمیرم» گفت: الان هم می توانم این جمله را بگویم. شکست دادن رئال مادرید واقعا سخت است و وقتی سرمربی تیم کوچکتر و ضعیف تری باشید، سخت تر هم می شود. تیم من از نظر روحی و هویتی عالی بود، اما در وضعیت خوبی نبود و در جدول پایین بود. با این تیم موفق شدیم رئال مادرید را شکست دهیم و بعد گفتم که الان به راحتی می توانم بمیرم. این حرف ماست.

او در برنامه نوروزی فوتبال نظر خود را درباره جمله معروف عبدالله ویسی که «دروازه بان خوب بهتر از پدر و مادر خوب است» را مطرح کرد، محمدرضا اخباری بدون شک یکی از 3 دروازه بان خوب ایران است.

دیدگاهتان را بنویسید