خرید بزرگ استقلال و آجورلو تغییر مسیر داد

خرید بزرگ استقلال و آجورلو تغییر مسیر داد

مدت هاست بحث توافق مدیران استقلال با کاوه رضایی مطرح شده بود اما با وجود انتشار اخبار زیادی مبنی بر تایید انتقال این ستاره به جمع آبی پوشان، چنین اتفاقی تاکنون رخ نداده است.

کاوه رضایی که 5 سال در بلژیک فوتبال بازی کرد، همچنان در این کشور حضور دارد و به ایران نیامده است. شنیده ها حاکی از مصدومیت رضایی در گذشته است و باشگاه استقلال نیز قرارداد او را مشروط به موفقیت در تست پزشکی کرده است. البته خود کاوه رضایی در مصاحبه ای اعلام کرد که مصدوم نیست و مشکلی برای حضور در یک تیم ندارد.

مسئله مهم این است که کاوه رضایی به ایران نمی آید. این مهاجم که گاهی پیراهن تیم ملی را بر تن کرده امید زیادی به حضور در جام جهانی دارد و به همین دلیل بدش نمی آید که به استقلال برگردد و پیراهن آبی را بر تن کند تا بیشتر در چشم سرمربی تیم ملی باشد.

از سوی دیگر استقلالی ها شب گذشته راهی ترکیه شدند و به نظر می رسد سفر کاوه به ایران باز هم به تعویق بیفتد. البته به دلیل اردوی استقلال در آنکارا، این احتمال وجود دارد که کاوه رضایی بتواند مستقیماً از بلژیک به ترکیه برود و کار خود را در آنجا در اردوی این تیم زیر نظر ساپینتو آغاز کند. در این شرایط احتمالا معرفی رسمی کاوه رضایی در ترکیه و خارج از ایران انجام خواهد شد.

باید منتظر ماند و دید در روزهای آینده چه اتفاقی برای پیراهن کاوه خواهد افتاد. آیا هواداران استقلال در روزهای حضور تیمشان در ترکیه منتظر رونمایی از یک خرید بزرگ خواهند بود؟

دیدگاهتان را بنویسید