واکنش به خرید آجورلو پس از امضای قرارداد 2 ساله با استقلال

واکنش به خرید آجورلو پس از امضای قرارداد 2 ساله با استقلال

روزبه چشمی رباره در خصوص تمدید قراردادش با باشگاه استقلال گفت: خدا را شکر باز هم در استقلال ماندم و امیدوارم سال خوبی را در کنار هواداران، سایر بازیکنان و کادر فنی داشته باشیم. فکر می کنم این بهترین تصمیمی بود که می توانستم بگیرم و خدا را شکر می کنم که به این تیم برگشتم.

وی درباره حواشی ایجاد شده برای استقلال در روزهای اخیر و تغییر سرمربی این تیم که مدیریت را سخت کرد، گفت: بعد از اینکه سرمربی را از دست دادیم مدتی طول کشید تا سرمربی جدید انتخاب کنیم اما به دلیل نقل و انتقالات ما باید اول همه چیز را به هم بزنیم. تیم را نجات دهید.

بازیکن استقلال اضافه کرد: ما تیم قهرمان هستیم و از دفاع تا حمله همه رکوردها را به ثبت رساندیم. نیازی نیست که بازار را بیش از حد ذخیره کنیم. ابتدا باید فرم را حفظ کنیم و بعد با توجه به نیاز تیم و نظر سرمربی 4-3 خرید کنیم. اینکه بخواهیم مثل تیم های دیگر ورودی و خروجی زیادی از تیم داشته باشیم نه چیزی است که تیم نیاز دارد و نه استقلال شرایط انجام چنین کارهایی را دارد. ما بهترین بازیکنان را داشتیم. بهتر است قراردادشان را تمدید کنند و 3-4 بازیکن مورد نیاز تیم را بخرند.

چاسمی درباره اینکه آیا بحث خاصی با باشگاه استقلال داشته که منجر به طولانی شدن مذاکرات شده است، توضیح داد: مذاکرات اصلاً پیش نرفت. از قضا فکر می کردم تا نیم ساعت دیگر کار تمام می شود زیرا مذاکرات از قبل تمام شده بود. به چاپ ادامه دهید. دو خط نبود، دو خط کمرنگ بود و ما در این مشکل شرکت کردیم. قول داده بودم تا یک ساعت دیگر کار انجام شود، اما 2-3 ساعت اینجا بودیم.

و افزود: صحبت خاصی نبود. بعد از اینکه سرمربی را انتخاب کردیم، شنبه جلسه ای داشتیم که در آن جلسه یک ساعته همه معاملات انجام شد. امروز او فقط چاپگر را گرفت.

مدافع استقلال درباره احتمال جدایی واریا غفوری از این تیم و حضور نامش در اینترنت و توییتر و اینکه هواداران از کاپیتان آبی پوشان می خواهند با پیراهن این تیم از فوتبال خداحافظی کند، گفت: من آن توئیت ها را ندیده ام. در 3-4 ساعت گذشته اظهار نظر در مورد بازیکن دیگری حرفه ای نیست. اینکه یک نفر با جای دیگری قرارداد می بندد یا با تیم ما می ماند، یک موضوع حرفه ای نیست که بخواهم در مورد آن نظر بدهم و در حیطه کاری من نیست.

چسمی درباره شروع تمرین نساجی به عنوان حریف استقلال در سوپرجام گفت: تمرینات با نظر سرمربی از هفته آینده آغاز می شود.

وی در خصوص جدایی محمد دانشگر از استقلال توضیح داد: شاید برخی از هواداران از این اتفاق ناراحت شدند اما فوتبال حرفه ای است و هیچکس نمی تواند تضمین کند که دانشگر 10 سال در استقلال بماند. شاید زمانی برسد که باشگاه من روزبه قشمی را نخواهد. این انتقال یک بحث حرفه ای است و محمد امسال تصمیم گرفت چنین اتفاقی را رقم بزند. این درست نیست که بخواهیم در حرکت بازیکنان دیگر دخالت کنیم. ما باید به نظر بازیکن احترام بگذاریم.

بازیکن استقلال درباره احتمال بازگشت به لیست تیم ملی در جام جهانی گفت: تمام تلاشم را می کنم تا این اتفاق بیفتد. من سال گذشته تمام تلاشم را کردم اما نظر سرمربی تیم ملی مثبت نبود. با اینکه فاصله کمی تا جام جهانی داریم اما امیدوارم در این نیم فصل خوب بازی کنیم. من هر کاری ممکن است انجام خواهم داد. رویای هر بازیکنی حضور در تیم ملی به خصوص در جام جهانی است. خدا را شکر یک دوره در مسابقات قهرمانی جهان بودم و امسال هم تلاش می کنم این کار را انجام دهم.

چسمی در مورد اینکه یکی از اعضای مورد اعتماد تیم ملی برای جام جهانی دوره گذشته بود، پاسخ داد: قطعاً اختلاف سلیقه است. اگر مربی دوست داشته باشد، بازیکن را دعوت می کند. من هر کاری ممکن است انجام خواهم داد. امیدوارم نظر سرمربی تیم عوض شود و دوباره به تیم ملی دعوت شوم.

وی درباره مدت قراردادش گفت: قرارداد من دو ساله است.

دیدگاهتان را بنویسید