تغییر مسیر قوی ایران، واکنش های دشمن را تغییر داد

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ سیدمصطفی موسوی نژاد، کارشناس مسائل سیاسی، بر اساس آمار و نمونه ها و مستندات جهانی، پیشرفت ایران را تشریح کرد. شرق وی گفت: یکی از نکاتی که در رابطه با پیشرفت ایران وجود دارد این است که از منظر بین المللی و آمار مرکز آمار ایران، آمارها نشان می دهد که تغییر جهت در دولت جمهوری اسلامی ایران وجود دارد. در جهت بهبود وضعیت

وی افزود: نشانه های زیادی از جمله رشد مثبت اقتصادی وجود دارد، فروش نفت جهش زیادی داشته و با افزایش قیمت نفت درآمدها افزایش چشمگیری داشته است.

موسوی نژاد تصریح کرد: شاهد شکستن رکورد بورس های کشور و عبور از 100 میلیارد دلار و بدون عضویت در ETF بودیم و با وجود تحریم های سنگینی که در گذشته وجود داشت، نفت فروخته می شود و با تسویه، داد و ستد، پول به روش های مختلف فروخته می شود. قراردادها و حتی بازپرداخت.

این کارشناس سیاسی ادامه داد: مهم ترین تحریم ها که تحریم نفتی و مشکل برگشت پول یا تسویه حساب آن پول ها بود، اکنون در حال بازگشت است و به همین دلیل در وهله اول دشمنان را غافلگیر کردند و از این رو انتظار داشتند ایران. دادن امتیاز در مذاکرات

موسوی نژاد ادامه داد: اما با یک ایرانی روبرو شدند که به راحتی امتیاز نمی دهد و راحت مذاکره می کند و می گوید اگر چیزهایی را که من می خواهم نگیرید، تحریم های من را نگیرید، قبول نمی کند، پس چه شد؟ آنها محاسبات خود را تغییر دادند و تغییر مسیر ایران را دیدند، پس برگشتند تا عکس العمل خود را تغییر دهند و واکنش آنها تغییر کرد و با برهم زدن و منحرف کردن ایران، مسیر ایران را تغییر دادند تا در مسیر قبلی که ایران در پیش گرفته بود، نفوذ کنند و جلوی ایران را بگیرند. پیش رفتن.

به گفته وی، وقتی این موارد را در کنار این اعتراضات و اغتشاشات اخیر قرار می دهیم، به نظر می رسد که شاهد صبر راهبردی هستیم و در واقع نیروهای نظامی و انتظامی با فتنه گرانی که کشور را به هم ریخته اند برخورد می کنند.

این کارشناس مسائل سیاسی ادامه داد: در این چند روز با وجود اینکه تعداد آنها بسیار کم است و هیچ فایده ای برای تجمع ندارد، اما میزان خشونت نظامی و انتظامی کم است و روش های استفاده شده مانند سایر کشورها نیست. فشار بر ملت

وی در همین راستا مثالی زد و افزود: چند وقت پیش در کانادا که رانندگان کامیون اعتصاب می کردند، دولت راه ساده ای را انتخاب کرد و حساب بانکی این افراد بسته شد و گفته می شد که حساب های شما بسته می شود تا زمانی که آنها بسته شوند. مجبور شدند به اعتصاب خود پایان دهند.

موسایی نژاد تاکید کرد: توجه ویژه ایران به سازمان های بین المللی و منطقه ای و سازمان شانگهای و توجه ویژه به تجارت با همسایگان و استفاده از ظرفیت هایی مانند مشارکت در ساخت پالایشگاه ها برای فروش نفت به این پالایشگاه ها و روش های مختلفی که وی برای فرار از آن به کار برد. تحریم ها.

این کارشناس مسائل سیاسی تصریح کرد: همه اینها باعث شد دشمن متوجه شود که ایران همان ایران قدیم نیست که تمام تخم های خود را در سبد بگذارد و به همین دلیل همانطور که اشاره شد و رهبری تاکید کردند سعی در تغییر رویکرد داشت. از اول تابستان فکر می‌کردند این اتفاق می‌افتد و منتظر بهانه بودند، اگر این اتفاق نمی‌افتد سعی می‌کردند با بهانه‌ای دیگر دست به شورش بزنند.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید