“ایران قوی” در سایه “ایمان قوی”

ساعت: 10:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۰۹/۲۸
کد خبر: 1793240

امروز ایران اسلامی به برکت تلاش و تفکر جهادی ما بر اساس ایمان راسخ و استفاده از کلیدواژه «ما می‌توانیم» می‌تواند در بسیاری از عرصه‌ها پیشرفت چشمگیری داشته باشد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از Morning Birch; امروز پیشرفت کشور غیرقابل تصور است مگر با تلاش جهادی، دستیابی به یک ایران قدرتمند، یعنی اتحاد زن و مرد با تلاش جهادی حاصل شده است، دشمنان ایران اسلامی وارد هر میدانی می شوند تا حتی سوراخ کوچکی را برای ضربه زدن باز کنند. اگر به کشورمان ضربه می زنیم، باید همیشه در این شرایط هوشیار باشیم و اجازه ندهیم که حتی از سوراخ های کوچک دشمن، فرصت و جرات ضربه زدن به ما را پیدا کند.

در راه رسیدن به یک ایران قدرتمند، قطعا هیچ هموطنی مخالفت نمی کند و هیچ ایرانی نمی خواهد از قدرت وطن خود بکاهد، یعنی برای رسیدن به این مهم باید دست به دست هم دهیم.

زمانی که ما قوی باشیم و در هر زمینه ای حرفی برای گفتن داشته باشیم، کشورهای مختلف مجبور می شوند به اراده ما احترام بگذارند و هر کشوری جرات دست درازی و مخالفت با اراده ملت ما را در مسیر رسیدن به یک ایران قدرتمند نداشته باشد. ارتفاعات زیاد است، باید با هم در یک کشتی قوی و قدرتمند ایرانی پارو بزنیم و کشتی و کشور را با بیشترین نیرو به قله های بلند و باشکوه پیشرفت برسانیم.

بسیاری از کشورهای استکباری از قدرت و موقعیت مالی خود برای ظلم و ظلم به جوامع ضعیف استفاده می کنند تا در این راه و عمل بر قدرت خود بیفزایند و اگر نتوانید مقاومت کنید و پاسخ دهید طعمه آنها خواهید شد اما اگر برای تقویت این اجازه و شجاعت حرکت کنید. توسط مجرمان گرفته خواهد شد.

کشور ما در گذشته و در طول تاریخ همواره ناکامی های زیادی را تجربه کرده است و این به دلیل برخی کاستی ها در دوران قبل از انقلاب اسلامی است. ما باید همیشه برای توانمندسازی کشور تلاش کنیم، با درس گرفتن از تاریخ، با ایرانی شدن قوی‌تر، می‌توانیم فکر تجاوز و شجاعت را از دشمن بگیریم. منظور از تقویت نه تنها قدرت نظامی، بلکه تقویت از هر جهت است که مهمترین آن ایمان راسخ و عزم پولادین برای فتح قله های علم و دانش است.

شاید عده ای در جامعه ما طوری رفتار می کنند که باید به دیگران تکیه کنیم، اما شاید گذشته را درک نکرده اند و باید از فراز و نشیب های کشور و تهاجماتی که به وجود آورده است بگذریم. از ضعف قدرت در عرصه‌های مختلف، از سرقت‌های قبل از انقلاب اسلامی به دلیل ناتوانی در مقابله با دشمن و حتی در این جنگ‌ها بخش‌هایی از میهن عزیزمان از آن جدا شد.

امروز با اراده ای قوی و اتکا به تجربیات گذشته باید فکر کمک به بیگانگان و صرف انرژی و توان کشور در راه ایران قدرتمند و مقتدر را از خود دور کنیم و هر فرد و فرد ایرانی باید در این راهبرد و برنامه سهیم باشد. گام هایی در جهت پیروزی های بزرگ و تعیین معادلات جهانی توسط ایران.

ایران اسلامی به برکت تلاش و تفکر جهادی ما در بسیاری از زمینه ها پیشرفت چشمگیری داشته است که ناشی از ایمان راسخ و استفاده ساده از کلمه کلیدی امروز در دفاع، موشک، هسته ای، پزشکی، تحقیقات، فناوری و بسیاری دیگر است. ایران اسلامی جایگاه های ارزشمندی در جهان کسب کرده است.

لازم به ذکر است که امروزه ترس دشمن از اعتقادات ما جزء استراتژی و اهداف دشمن در فضای مجازی با پخش رسانه ای و ایجاد یأس و ایجاد موج تحریم است، دشمن از این بستر برای جستجو و ضربه استفاده می کند – ویژگی مهم مردم، یعنی ایمان و اعتقاد ما همان دو باوری است که جنگ هشت ساله تحمیلی بر کشور ما را به پیروزی دست خالی تبدیل کرد.

نویسنده: محسن میرسعیدی

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید