حمله سایبری به پمپ بنزین نشانه ناتوانی دشمنان ایران بود/ با اراده قوی و ایمان راسخ می توانیم دشمن را شکست دهیم

ساعت: 16:05
تاریخ انتشار: 1400/08/07
کد خبر: 1779871

گزیده ای از خطبه های نماز جمعه خراسان شمالی:

ائمه جمعه خراسان شمالی در خطبه های این هفته نماز جمعه به دشمنی آمریکا با ایران و حملات سایبری به پمپ بنزین های کشور پرداختند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از یک خبرنگار راگت از فاروج، حجت الاسلام والمسلمین رضا حسن زاده امام جمعه حبوشان در خطبه های نماز جمعه این هفته در مراسم عبادت سیاسی جمعه این هفته اظهار داشت: این علیه ابرقدرت ها به ویژه اسرائیل است.

وی ادامه داد: باید بدانیم که در سال 2006 در یک جنگ 33 روزه تنها 5000 سرباز و مجاهد حزب الله از 42000 نفر شکست خوردند و بنابراین امروز ورشکسته های سیاسی و غربی هایی مانند سمیر جعجع و حریری باید بدانند که حزب الله حزب الله است. برنده. “

حجت الاسلام حسن زاده گفت: پیشنهاد ایران اسلامی برای جهانی بدون سلاح هسته ای و تعطیلی وزارتخانه ها با 108 رای موافق نشان دهنده نفوذ بی بدیل ایران در جهان است.

وی افزود: حملات سایبری به پمپ بنزین ها نشان از عجز و ناتوانی دشمنان ایران دارد و حمایت مردم از یک سو و واکنش سریع دولت به اغتشاشات از سوی دیگر نقش آفرینی را از بین برده است. دشمنان در خلقت ناامیدی در افراد، اما چند نکته. «شایان ذکر است.

خطیب جمعه بخش خوبشان گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص هفدهمین ربیع المولود وحدت را یک اصل راهبردی برای امت اسلامی قرار داده است.

حجت الاسلام والمسلمین رضا حسن زاده در پایان گفت: این هفته با سالروز تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و روز ملی مبارزه با استکبار جهانی روبرو هستیم.

با اراده قوی و ایمان راسخ می توانیم تفکر دشمن را شکست دهیم

به نقل از یک خبرنگار عصر اترک محمد مناد جواد شریعتی نژاد امام جمعه اشخان در خطبه های نماز جمعه این هفته گفت: انقلاب ایران علیه ملت مسلمان اوج گرفته است یعنی نزدیک به 70 سال است که آمریکا علیه اسلام ناب محمدی توطئه می کند.

وی گفت: یکی از جنایات استکبار جهانی در کشور انقلابی ما این بود که دانشجویان در دانشگاه تهران کشته شدند. به همین دلیل روز دانشجو اعلام شد تا دانش‌آموزان از شهدای دانشجو تجلیل کنند و بدانند دشمن امروز و فردای آنها استکبار جهانی است.»

وی ادامه داد: آنان دست از جهاد برنمی دارند و با نظام سلطه نمی جنگند، بلکه همواره با علم و دانش در سنگر جهاد علمی، فکری و فرهنگی به جهاد قیام می کنند و استکبار ستیزی می کنند.

امام جمعه اشخان گفت: ای جوانان و دانشجویان عزیز انقلابی با بصیرت بدانید که امروز جنگ ما با استکبار است، جنگ ایمان و اندیشه، اندیشه، منطق و فرهنگ، هر ملتی که اراده قوی و ایمان راسخ داشته باشد. منطق اگر قوی باشد می تواند حیله های دشمن را بشناسد، دروغ هایش را افشا کند و بر اراده و تفکر دشمن غلبه کند.

وی گفت: جوانان امت انقلابی را برای تقویت اندیشه و اراده شما به آموزه های اسلام دعوت می کنم. تله های دشمن را شناسایی و به جامعه و امت اسلام معرفی کنید تا در دام دشمن نیفتیم.»

امام جمعه اشخان افزود: متأسفانه امروز عده ای به نام فرهنگ مقدس نقش فرهیختگان غربی را بازی می کنند و چون هم نام و هم نشانی دارند، نقش ستون پنجم دشمن را در دل می کنند. انقلاب اسلامی.» از آن مارهای خالدار که زهر کشنده دارند.

وی در پایان گفت: پدافند غیرعامل به معنای جنگ با دشمن و یگان های آن بدون سلاح جنگی است، بنابراین امروز برای شکست دادن به بصیرت، متانت، صبر و مقاومت نیاز داریم تا به هسته مقاومت در برابر جنگ در برابر اراده دشمن برسیم. آن را با منطق و معنویت قوی و از شر عقلانیت و ایمان خلاص کنیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید