ایمان و اراده قوی، پیروزی ملت ایران در جنگ نامتقارن را رقم خواهد زد


ساعت: 16:12
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۱۵
کد خبر: 1805908

حجت الاسلام نوفرستی گفت: پیروزی در جنگ نامتقارن و ترکیبی دشمن یکی از اراده های محکم مردم ایران اسلامی است که با اتکال به خداوند متعال و اراده قوی خود پیروزی انقلاب اسلامی را نیز به دست آوردند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از कاورستانحجت الاسلام غلامحسین نوفرستی امروز در خطبه های نماز جمعه بیرجند با گرامیداشت دهه مبارک فجر در مسجد اعظم مهدی(عج) بیرجند اظهار کرد: ماه های رجب، شعبان و رمضان بهترین زمان برای کسب علم، تقویت است. ایمان و تقویت ایمان که فصل عبادت الهی است. این دعا و تمرین تزکیه است.

امام جمعه موقت بیرجند بیان کرد: در این سوره عبادت به خدا پناه ببریم چرا که نتیجه آن توبه و آمرزش گناهان گذشته است و این توانایی برخورداری از رحمت خاص الهی را در ما ایجاد می کند.

حجت الاسلام نوفرستی با بیان اینکه ماه رجب ماه خدا و رسالت و ولایت است، افزود: اعتکاف در این ماه بسیار سفارش شده است. ما هم از این فرصت الهی استفاده کنیم.

وی همچنین با قدردانی از زحمات نیروی هوایی ارتش افزود: عظمت این بستگان در 22 بهمن 57 بر هیچکس پوشیده نبود، نیروهای مسلح و نظامی در محضر نائب امام زمان (عج) هر خطری را انجام می دهند و بیعت می کنند. که مردم وقتی این صحنه را می بینند، امیدوار می شوند.

نماينده قائم مقام رهبري در خراسان جنوبي يادآور شد: امام راحيل به صراحت در 21 بهمن فرمودند كه نظام نظامي مختل شود و مردم به صحنه بيايند كه زمينه پيروزي در 22 بهمن فراهم مي شود. آنها قبلاً یک ارتش ایجاد کرده اند.

حجت الاسلام نوفرستی گفت: پس از تلاش و کوشش علمای اسلام در طول تاریخ این نهضت بزرگ انقلابی در دستان بزرگ مرد تاریخ، امام خمینی (ره) منصوب شدند چرا که امام راحیل ایشان را با شناخت جامعه و ظرفیت ها تعریف کردند. مردم.” .

وی در ادامه با بیان اینکه به فرموده مقام معظم رهبری، مردم در اوایل انقلاب در جنگ نامتقارن بودند و دشمنان با تمام امکانات و انسجام با مردم ایران روبرو بودند، ادامه داد: آنها اتحاد و همبستگی داشتند، با قدرت مردم روبرو شدند. ایمان و سرانجام وعده الهی محقق شد و انقلاب اسلامی پیروز شد.

امام جمعه بیرجند با تاکید بر اینکه هر جا جنگ نامتقارن باشد پیروزی از آن اراده است، گفت: هرجا اراده قوی تر باشد پیروزی حاصل می شود و مردم معتقدند باید از رهبر خود اطاعت کنند و این تحول رخ داد.

به گفته وی، امروز نیز در مواجهه با استکبار جهانی و جنگ نامتقارن و ترکیبی، تنها اراده این است که اگر با ایمان و توکل به خدا همراه شود، تمرکز بر پیروزی قبلی و وعده های قطعی خداوند، ملت مسلمان باشد. قطعا پیروز خواهد شد و آینده شما مومنان و انقلاب ما در سراسر جهان پیروز خواهد شد.

حجت الاسلام نوفرستی با تاکید بر لزوم همبستگی ملت ایران و جهان اسلام گفت: به فرموده امام راحل باید این درس را با تمام وجود درک کنیم و آن را با تمام وجود حفظ کنیم. بی ایمانی

خطیب جمعه بیرجند ادامه داد: مقام معظم رهبری می فرمایند شرط وفای به وعده الهی این است که جوانه های امید به آینده را در خود و دیگران بپرورانیم و یاس و ناامیدی را از خود دور کنیم و این اولین و ریشه دارترین جهاد شماست.

حجت الاسلام نوفرستی با اشاره به اینکه اکنون در جنگ اقتصادی و فرهنگی قرار داریم، گفت: هیچ قدمی بدون توجه به امید آفرینی برداشته نمی شود و باید از تجربیات گذشته استفاده کرد و بتوانیم با نگاه و روحیه انقلابی به مسیر خود ادامه دهیم. و با اقدامات جهادی.»

وی افزود: کارکنان کشور نیز باید مبارزه با فساد و آلودگی و موضوع عدالت را در شعار دولت مردمی پیگیری کنند تا رضایت مردم را جلب کنند.

نماینده قائم مقام رهبری در خراسان جنوبی با اشاره به حادثه روز گذشته شیراز و شهادت یکی از نیروهای انتظامی به دست اراذل و اوباش گفت: گونه شهید شده است.

حجت الاسلام نوفرستی تاکید کرد: امنیت خط قرمز نظام است و نظام با افراد مخل امنیت انسانی برخورد نخواهد کرد.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید