امام خمینی (ره) قدرت خداوند را بالاتر از همه قوا دانستند/ حل مشکلات کشور در سایه ایمان به خدا و همکاری صمیمانه با رهبری


ساعت: 10:09
تاریخ انتشار: ۱۳۰۰/۱۱/۲۰
کد خبر: 1807265

قاسم دانشی با تاکید بر اینکه امام راحل ایمان کامل به خدا دارند و قدرت خداوند را بالاتر از همه نیروها می دانند، گفت: برای علاج مشکلات باید به خدا ایمان داشته باشیم و در عمل از رهبری نظام حمایت صادقانه داشته باشیم.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ حجت الاسلام والمسلمین کاسم دانشی در گفتگو با راه آرمان، با گرامیداشت یاد و خاطره امام راحل و سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، از سیره و سیره معمار کبیر امام خمینی (ره) گفت. انقلاب اسلامی: و به قضای الهی می اندیشیدند و عمل می کردند و ملت ایران نیز به چنین شخصیت برجسته ای معتقد بودند.

امام جمعه بم با تاکید بر اینکه وقتی امام و ملت در کنار هم هستند انقلاب هایی مانند انقلاب اسلامی رخ می دهد، گفت: امام خمینی (ره) به ملت ایران ثابت کردند که هدفش خدمت است و معمار بزرگ انقلاب خود را ندیدند و فرمودند. : «بگو بنده باشم، بهتر است مرا رهبر خطاب کنی» و این درس بسیار مهمی برای همه کارکنان و کارگزاران نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: امام خمینی (ره) به خدا ایمان داشتند و به خدا ایمان کامل داشتند و قدرت خدا را بالاتر از همه نیروها می دانستند و بر این اساس فرمودند «من در دهان این حکومت می دمم»; درست است که آن زمان که مرحوم امام این را فرمودند، ما ارتش، سپاه، توپ و تانک نداشتیم. اما آنها به خدا اعتقاد داشتند، به همین دلیل معمار کبیر انقلاب گفت: آمریکا هیچ غلطی نمی تواند بکند.

حجت الاسلام و المسلمین دانشی با اشاره به مطلب فوق خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری نیز همین راه را در پیش گرفته اند و خدا را دیده و از قدح غافل شده اند و برای علاج مشکلات باید به خدا ایمان داشته باشیم و صمیمانه با ایشان همراهی کنیم. سیستم را در حال اجرا نگه دارید.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید