خرید جدید یحیی روی حریفان پرسپولیس اثر گذاشت

خرید جدید یحیی روی حریفان پرسپولیس اثر گذاشت

شهاب زاهدی که سه فصل در پرسپولیس حضور داشت و پشت سر مهاجمان سرشناس تیمش بود، مسیری پرماجرا را برای رسیدن به آرزوی خود طی کرد و حالا به عنوان یک بین المللی و ستاره سرخ ها بازگشته است.

زاهدی که توسط دراگان اسکوچیچ و سپس امیر کلانوی به اردوی تیم ملی دعوت شده بود، این بار پس از تجربه حضور در لیگ های ایسلند، اوکراین و مجارستان، فصل جدید را به عنوان مهاجم شماره یک تیم یحیی گل محمدی با … هدف از رسیدن به جام ملت ها

تمرین روز گذشته پرسپولیس با حضور اصحاب رسانه برگزار شد و یکی از بازیکنانی که مورد هدف خبرنگاران قرار گرفت شهاب زاهدی بود. مهاجمی که حالا پس از جدایی لئاندرو پریور و عیسی آل کثیر به عنوان بازیکن مورد اعتماد یحیی گل محمدی شناخته می شود و شاید ثروت بزرگ او حضور بازیسازانی چون مهدی ترابی، سعید صادقی و سروش رفیعی باشد که قادر به تغذیه یک بازیکن هستند. مهاجم هدف .

زاهدی در تمرین روز گذشته به طور کامل تمرینات و کیفیت برتر خود را نسبت به گذشته نشان داد. حرکات فردی و در نهایت قدرت تمام کننده او اتفاقی بود که بارها مورد تمجید هم تیمی هایش به ویژه وحید امیری قرار گرفت. با این شرایط باید دید در روزهایی که صحبت از انتقال یک مهاجم خارجی در پرسپولیس داغ است، زاهدی در بازگشت آقای گلهای می تواند برای او رقم بزند یا نه.

دیدگاهتان را بنویسید