خرید فالوور اینستاگرام از سایت همیار

خرید فالوور اینستاگرام از سایت همیار

هدف اصلی صاحبان مشاغل اینستاگرام کسب شهرت بالا در اینستاگرام است تا در نهایت بتوانند درآمد خوبی از اینستاگرام کسب کنند. به همین دلیل کارهایی انجام می دهند که تعداد فالوورهای اولیه خود را خیلی سریع افزایش دهند. بهترین و ارزان ترین راه برای این کار خرید فالوور اینستاگرام است.

وب سایت همیار یکی از قدیمی ترین و بهترین سایت برای خرید فالوور اینستاگرام این است که به غیر از فروش فالوور، خدمات دیگری مانند بسته های ترکیبی تحقیقاتی اینستاگرام، فروش لایک، کامنت، بازدید و غیره را نیز ارائه می دهد. در این مقاله با ما همراه باشید تا به شما بگوییم چرا باید از سایت همیار فالوور اینستاگرام بخرید و در صورت خرید چه مزایایی برای شما دارد.

چرا صفحه اینستاگرام ما به تعداد زیادی فالوور نیاز دارد؟

اگر این شروع کسب و کار شما باشد و فالوورهای کمی داشته باشید، هیچکس به شما اعتماد نخواهد کرد و نمی توانید محصولات و خدمات خود را در اینستاگرام بفروشید. برای جلب اعتماد اولیه به فالوور اینستاگرام نیاز داریم. همچنین با تعداد قابل قبولی مانند 30 فالوور شروع می شود.

حال تصور کنید صفحه ای با 30 فالوور با صفحه ای با 300 فالوور ارائه می شود. صفحات زوج نیز روی همین موضوع کار می کنند. اگر بخواهید یکی از این صفحات را برای دنبال کردن انتخاب کنید، کدام را انتخاب می کنید؟ مطمئناً صفحه ای که فالوورهای بیشتری دارد! این مثال دقیقاً در اینستاگرام صادق است. در اینستاگرام، صفحاتی که فالوور بیشتری دارند، افراد بیشتری دنبال می‌شوند. فرقی نمی کند واقعی باشند یا تقلبی! در بسیاری از پیج هایی که فالوورهای تقلبی دارند، لایک و کامنت جعلی پست های خود را نیز می خرند تا فالوورهای صفحه جعلی بودن شناخته نشود!

بنابراین همانطور که می بینید، مردم به شخصی اعتماد می کنند که افراد بیشتری دنبال می شوند. در اینستاگرام هم همینطور است، مردم به کسب و کاری که فالوورهای بیشتری دارد اعتماد می کنند. به همین دلیل اگر در ابتدای کار خود هستید باید با خرید فالوور اینستاگرام این مشکل را حل کنید تا اعتماد مردم به شما افزایش یابد.

از کجا فالوور اینستاگرام بخریم؟

سایت های زیادی برای خرید فالوور اینستاگرام در ایران وجود دارد اما به همه این سایت ها نمی توان اعتماد کرد! زیرا بسیاری از این سایت ها به عنوان واسطه عمل می کنند و خدمات خود را از سایت های خارجی دریافت می کنند. به همین دلیل ممکن است قیمت خدمات آنها بالا باشد و از طرفی کیفیت کارشان پایین باشد. بسیاری از این سایت های فالوور جعلی از پروفایل های دیگران برای صفحه شما استفاده می کنند که باعث می شود اینستاگرام متوجه شود که فالوورهای صفحه شما جعلی هستند و صفحه شما را برای همیشه مسدود می کند.

از نظر ما معتبرترین سایت برای خرید فالوور اینستاگرام در ایران همیار وب است که سال هاست در حال ارائه خدمات اینستاگرام بوده و کاملا قابل اعتماد است. از آنجایی که هزینه خرید فالوور از این سایت نسبت به سایر سایت ها کمتر است، پشتیبانی پس از فروش بسیار خوبی نیز دارد.

خرید فالوور اینستاگرام از سایت همیار چه مزایایی دارد؟

اولین و مهمترین مزیت این است که خرید فالوور اینستاگرام از سایت همیار برای شماست که کیفیت فالوورهای ارسالی بالاست، یعنی هیچ فالوور جعلی با پروفایل دیگران در خدمات این سایت وجود ندارد. البته این موضوع باعث گران شدن هزینه خرید فالوور از سایت حامیار نشد. قیمت خرید فالوور اینستاگرام در همیار وب نسبت به سایر سایت ها ارزان است. فقط به دلیل فروش بالا در روز سود کمتری دریافت می کنند.

دومین مزیت خرید فالوور اینستاگرام از سایت همیار این است که مانند خانم ها فالوور می فروشد. یعنی به عنوان مثال اگر شما 1000 فالوور اینستاگرام را از سایت همیار سفارش دهید، آخرین پست های صفحه شما را نیز لایک می کنند و این یکی از نیازهای مشتریان است که به خوبی راضی می شود. همچنین، اینستاگرام به جعلی بودن فالوورها مشکوک نیست زیرا آنها پست های اخیر را در صفحه فرود لایک کرده اند.

خرید فالوور اینستاگرام از سایت همیار 30 درصد تخفیف در سفارش بعدی شما خواهد داشت. در صورت درخواست تخفیف در سفارش بعدی خود از این سایت (هر محصولی) به شما تخفیف داده می شود تا این سایت مشتری مدار باشد. هر بار که از دستیار وب سفارش می دهید، به راحتی می توانید از تخفیف های سطحی استفاده کنید. به این ترتیب پول بیشتری پس انداز خواهید کرد.

در پایان باید بگوییم که پشتیبانی سایت Web Assistant بسیار عالی است. چه قبل و چه بعد از خرید محصولات در کمتر از چند دقیقه به شما پاسخ می دهند و در صورت وجود مشکل آن را برای شما برطرف می کنند. از لحظه ثبت سفارش تا تحویل به مشتری تقریباً 1 تا 4 ساعت طول می کشد. البته این مشکل به نوع و تعداد سفارشات درخواستی مشتریان بستگی دارد.

خلاصه و نتیجه گیری

با خیال راحت از سایت همیار فالوور وب بخرید زیرا این سایت مشتریان راضی زیادی دارد و پشتیبانی بسیار خوبی نیز دارد. به هر حال کیفیت خدماتی که ارائه می دهد بسیار خوب و مقرون به صرفه است. اگر قصد دارید در اینستاگرام معروف شوید و به درآمد بالایی برسید، پیشنهاد می کنم همین الان به فکر خرید تعداد زیادی فالوور باشید. امیدواریم این مقاله برای شما مفید بوده باشد.اگر در مورد خرید فالوور اینستاگرام سوالی دارید حتما به وب سایت همیار به نشانی hamyareweb.co و از آنها حمایت بخواهید.

دیدگاهتان را بنویسید