وقتی حقوق بشر سلب می شود/ کودک یک ساله را برای جذب فالوور خالکوبی می کنند


ساعت: 10:58
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۲/۲۶
کد خبر: 1839197

مادری که کودک یک ساله اش را برای جلب توجه و زیبایی به دست طراحان لباس می سپارد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ به نقل از تیتریک; یک مادر آمریکایی که خود را بهترین مادر دنیا می داند برای جلب توجه و زیبایی فرزند یک ساله خود را به دست طراحان لباس می سپارد.


شمکیا، طراح مد از وست پالم بیچ، فلوریدا، اولین بار زمانی که پسرش ترلین تنها شش ماه داشت، خالکوبی موقت روی بدن خود را آغاز کرد. او اغلب نوزاد را نشان می داد و خالکوبی های پیچیده روی شکم، بازوها، پشت و پاهایش می گذاشت..


بسیاری از کاربران فضای مجازی این مادر را دشمن کودک خطاب کرده اند اما او همچنان خود را بهترین مادر دنیا معرفی می کند..


الهام عسگری کارشناس خانواده در گفت و گو با خبرنگار تیتریک گفت: امروزه به دلیل سکوت مغرضانه حقوق بشر آمریکایی، خشونت علیه کودکان در سراسر جهان به شیوه های مختلف صورت می گیرد..


وی ادامه داد: خالکوبی نوزاد یک ساله ظلم به کودک محسوب می شود اما مادر برای جلب توجه به راحتی این کار را انجام می دهد.


eed27ad1 010e 4982 88ea 9e70090c3057 خبر خاکستری


این کارشناس افزود: فرزندان هدیه ای از جانب خداوند به والدین خود هستند و در صورت ظلم به آنها قطعا مورد خشم خداوند قرار خواهند گرفت.


عسگری تصریح کرد: ظلم به نوزادان در دنیا رو به عادی شدن است و متاسفانه هیچکس پاسخگو نیست..


وی با بیان اینکه استفاده از مادر توسط فرزندان برای جذب فالوور به دنیای مجازی ظلم است که در جامعه عادی می شود، می خواهد وارد جامعه شود و این عکس ها او را محدود می کند.


این کارشناس تصریح کرد: امروزه برخی از مادران برای زیبایی و زیبایی فرزندان خردسال خود را به ماسک مومی دعوت می کنند و این ظلمی است که بیان آن ما را نیز تکان می دهد..


عسگری تاکید کرد: برخی فرهنگ های غلط در حال عادی سازی هستند که باید با محتوای غنی از ترویج آن جلوگیری کرد.


این کارشناس افزود: وقتی دست ما برای محتوای غنی کودک در فضای رسانه خالی است، محتوای نامناسب سهم ما می شود و این نقطه ضعف ماست..


وی ادامه داد: ما باید خیلی هوشمندانه در رسانه کار کنیم و به هیچ محتوایی گوش ندهیم چرا که این بچه ها زبان دفاع از خود ندارند و قطعاً ما مسئول هستیم.

انتهای پیام/

دیدگاهتان را بنویسید