راه های افزایش و خرید میلیون ها فالوور


ساعت: 20:44
تاریخ انتشار: ۱۳۰۱/۰۶/۲۷
کد خبر: 1898140

بخش اصلی ایجاد صفحه اینستاگرام و کسب درآمد از آن، جذب و افزایش تعداد فالوور است. در این مقاله در مورد راه های افزایش فالوور صحبت خواهیم کرد، پس اگر به دنبال راه هایی برای افزایش تعداد فالوور خود هستید، این مقاله را از دست ندهید.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا ؛ بخش اصلی ایجاد صفحه اینستاگرام و کسب درآمد از آن، جذب و افزایش تعداد فالوور است. در این مقاله در مورد راه های افزایش فالوور صحبت خواهیم کرد، پس اگر به دنبال راه هایی برای افزایش تعداد فالوور خود هستید، این مقاله را از دست ندهید.


1- فعال باشید

فعالیت کم باعث می شود فالوورهای شما کم کم شما را فراموش کنند و نه تنها تعداد شما را افزایش نمی دهد، بلکه باعث می شود کسانی که شما را دنبال می کنند شما را آنفالو کنند. بنابراین فعالیت روزانه و مستمر یکی از راه های مهم جذب فالوور است.


d11719e0 cc13 4ab0 b112 76574dd3808a خبر خاکستری


۲- لوگوی اینستاگرام را در وب سایت خود قرار دهید

اگر سایتی برای فروش محصولات خود به همراه صفحه اینستاگرام خود ایجاد کرده اید، می توانید لوگوی اینستاگرام و صفحه اینستاگرام خود را در پایین سایت قرار دهید. این کار باعث می شود افرادی که از طریق گوگل وارد سایت شما شده اند، صفحه اینستاگرام شما را بشناسند و آن را دنبال کنند.


3- مهارت های عکاسی و ویرایش عکس خود را بهبود بخشید

یکی از عواملی که صفحه شما را برای سایر کاربران جذاب می کند، کیفیت بالای محتوایی است که منتشر می کنید. بنابراین، اگر خودتان از محتوای خود عکس می گیرید، باید روی مهارت های عکاسی خود کار کنید و با زاویه، رنگ، نور و کیفیت مناسب عکس بگیرید.

همچنین باید بدانید که چگونه با چندین نرم افزار ویرایش عکس کار کنید تا بتوانید بعد از گرفتن عکس آن را ویرایش کنید. اگر مهارت عکاسی یا ویرایش عکس ندارید، می توانید از افراد با تجربه در این زمینه کمک بگیرید.


4- به پروفایل و بیو پیج دقت کنید

اولین عاملی که افراد را به صفحه شما جذب می کند و باعث می شود شما را فالو کند، داشتن پروفایل و بیوگرافی جذاب است. نمایه شما باید با نام تجاری شما و کاری که انجام می دهید مطابقت داشته باشد.

حتما در قسمت بایوس توضیحات کامل و مختصری از خدماتی که می خواهید ارائه دهید بنویسید. برای زیباتر شدن بیو می توانید از شکلک های مرتبط با محتوای صفحه استفاده کنید. همچنین به یاد داشته باشید که هنگام نوشتن نام صفحه از کلمات کلیدی استفاده کنید.


5- کپشن مناسب بنویسید

کپشن جذاب یکی از راه‌های تشویق خواننده به دیدن پست شما، لایک کردن، نظر دادن و خرید محصولات شماست. بنابراین نوشتن یک کپشن جذاب می تواند در جذب فالوور بسیار موثر باشد.

سعی کنید زیرنویس هایی را که می نویسید زیاد طولانی نکنید تا مخاطب بترسد و هیچ یک از کلمات را نخواند. هنگام نوشتن کپشن از کلمات شیوا با طنز استفاده کنید. همچنین می توانید در پایان از فالوورها سوالات چالش برانگیز بپرسید و از آنها در قسمت نظرات بخواهید پاسخ دهند.


6- با سایر کاربران تعامل داشته باشید

تعامل با صفحات دیگر و لایک و کامنت گذاشتن در مورد محتوای آنها باعث می شود در ازای فعالیت شما افراد دیگر در صفحه شما فعال شوند و تعامل و فالوورهای شما افزایش یابد. همچنین می توانید از این افراد بخواهید که تبلیغات دو طرفه انجام دهند.


7- یک نام کاربری مناسب انتخاب کنید

انتخاب یک نام کاربری پیچیده جستجوی آن را برای سایر مخاطبان دشوارتر می کند و شانس دیده شدن شما را کاهش می دهد. بنابراین، نام کاربری که انتخاب می کنید باید ساده و متناسب با محتوای صفحه و برند شما باشد. به یاد داشته باشید که هنگام انتخاب نام کاربری از کلمه کلیدی استفاده کنید.


8- فالوور بخرید

خرید فالوور مخصوصا برای صفحاتی که به تازگی ایجاد شده اند، می تواند یکی از بهترین راه ها برای جذب فالوور باشد، اما ممکن است از شما بپرسند که چگونه می توان فالوور خرید؟ برای خرید فالوور ابتدا باید یک سایت معتبر شناسایی کنید و سپس بسته های مورد نظر را با توجه به بودجه خود خریداری کنید.


4a1b43aa b061 414e a307 6d6d44948052 خبر خاکستری

سایت فالوجت یکی از سایت های قابل اطمینان پشتیبانی شده است که می توانید پکیج های ارزان و متفاوت را از آن خریداری کنید.


9- داستان بگذارید

استوری های روزانه به شما این امکان را می دهد که بیشتر در مورد برند و جزئیات آن صحبت کنید و دنبال کنندگان می توانند تمام جنبه های محصول را ببینند. در قسمت داستان ها می توانید محتوای آموزشی یا سرگرمی را با توجه به محتوای صفحه خود به اشتراک بگذارید. داستان های جذاب کاربران را تشویق می کند تا شما را دنبال کنند تا استوری های شما را دنبال کنند.


10- پخش زنده

لایو اینستاگرام یکی از قابلیت‌های محبوبی است که می‌توانید مستقیماً با فالوورهای خود ارتباط برقرار کنید و محصولات خود را مستقیماً به آنها نشان دهید و به صورت زنده، نظرات و سؤالات آنها را بخوانید و پاسخ دهید. این به فالوورهای شما نشان می دهد که شما واقعی هستید و آنها بیشتر به صفحه شما اعتماد خواهند کرد.


11- متفاوت باشید

جعل هویت صفحات دیگر می تواند اعتبار شما را در نظر سایر کاربران کاهش دهد. برای اینکه به عنوان یک صفحه معتبر و محبوب شناخته شوید، باید خودتان باشید و خلاقیت های خود را داشته باشید. هرگز سعی نکنید از صفحات طرفدار فالوور برای افزایش فالوور تقلید کنید. این نه تنها فالوورها را افزایش می دهد، بلکه نتیجه معکوس نیز خواهد داشت.


e2e90f54 3e39 43ac b85e d4a6b701669c خبر خاکستری


12- صفحات رقیب را آنالیز کنید

تجزیه و تحلیل صفحات رقبا و مدل سازی آنها به معنای تقلید کامل از آن صفحات نیست. در واقع نباید کلمات و محتوای آنها را دقیقا کپی کنید یا داستان هایی مشابه آنها را پست کنید.

بلکه با تجزیه و تحلیل رفتار آنها مانند هشتگ یا کپشن، ساعات ارسال، محتوای ویدیویی و غیره متوجه خواهید شد که فالوورها چه مطالبی را دوست دارند و از چه روش هایی می توان برای جذب آنها استفاده کرد. سپس با دانستن این ترفندها، شروع به تولید محتوا با ایده های جدید کنید.

آخرین کلمه

راه های زیادی برای افزایش فالوور وجود دارد و باید بدانید که افزایش فالوور کار یک شبه نیست و نیاز به تلاش و تولید محتوای جذاب دارد. در این مقاله ترفندهای افزایش فالوور را به شما آموزش داده ایم. امیدواریم برای شما جالب بوده باشد. نظرات و پیشنهادات خود را با ما در میان بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید