خط ستاره سرخ برای استقلال

خط ستاره سرخ برای استقلال

فرزاد زمهران که فصل گذشته یکی از بازیکنان مطرح نساجی بود، دو بازی قبلی را به دلیل مصدومیت از دست داد و حالا آماده رویارویی با استقلال است. وی در این خصوص به خبرنگار ما گفت: در دیدار مقابل گل گهر و صنعت نفت آبادان مصدوم شدم و به تازگی به تمرین اضافه شدم و تمرینات خوبی انجام دادیم و امیدوارم بتوانم بازی خوبی را مقابل استقلال انجام دهیم. دو روز است که با تیم تمرین می کنم و برای این دیدار آماده هستم و با صلاحدید کادرفنی می توانم بازی کنم.

وی به حساسیت دیدار مقابل استقلال اشاره کرد و ادامه داد: بازی با استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی همیشه سخت بوده است، به خصوص برای استقلالی ها که امسال خیلی خوب شروع کردند و حالا در بالای جدول هستند. بازی سختی داریم و هر کاری می کنیم تا نتیجه خوبی بگیریم.

این بازیکن درباره انتخاب علیرضا فگانی، داور باتجربه فوتبال برای قضاوت بازی استقلال و نساج، اظهار کرد: من همیشه آقای فگانی را خیلی دوست داشتم و نمی گویم چون فقط باید بازی ما را قضاوت کند. او یکی از افتخارات داوری فوتبال ماست و در بازی مقابل ذوب آهن برای ما بازی کرد و خوشحالم که دوباره به عنوان داور ما انتخاب شد.

هافبک نساجی در خصوص شرایط این تیم در جدول و انجام چهار بازی و کسب 4 امتیاز توضیح داد: به جز بازی مقابل صنعت نفت آبادان که با توجه به شرایط زمین و اتفاقات بازی که باعث شد ما در دو بازی قبلی، مقابل پرسپولیس و گل گهر. ما خیلی خوب بازی کردیم و می توانستیم گل بزنیم و البته می توان گفت در سوریه با گل گهر مساوی کردیم و این به خودی خود خیلی خوب است اما به هر حال می توانستیم در این بازی ها به نتیجه کامل برسیم. هنوز 4 هفته است و باید بازی به بازی پیش برویم و بتوانیم شرایط خوبی برای خودمان ایجاد کنیم.

زمهران در خصوص بی کیفیتی زمین ساری و آماده نبودن زمین چمن خانگی و احتمال برگزاری بازی های نساجی در تهران افزود: فکر می کنم اگر شرایط به همین منوال پیش برود به ضرر تیم ما تمام می شود. و ما باید بازی ها را در استادیوم های بهتر نگه داریم، زیرا آنچه آقای الهامی از ما می پرسد این است که مهم ترین شرط داشتن زمین خوب است و نمی دانم می توانند مشکل زمین ساری را حل کنند یا خیر. زیرا زیر آن شن و ماسه است. شرایط باید به گونه ای باشد که در مازندران بازی کنیم، به خصوص اگر انتظار می رود تماشاگران به ورزشگاه بیایند.

دیدگاهتان را بنویسید